przerywa przy około 2 tys/min
Strona 1 z 1
witam ponownie wszystkich, kolejny problem z moja BJ-ka to przerywanie (dopiero 3-4 razy mi sie to zdarzylo) na zimnym silniku z mocnym odglosem stuku przy dodaniu gazu wraz z mrugającą kontrolka od podgrzewania świec przy okolo 1/4 paliwa w baku. Pisze o paliwie bo przy rezerwie (1raz)bylo najgorzej oczywiscie rowniez na zimnym silniku zdarzylo sie to pukanie zaworów. przy okolo 1/4 paliwa w bakku delikatnie zaszarpala (okolo2 prm) i mrugala wtedy ta konrolka. obecnie kontrolka nie swieci, ale widocznie cos sie zlho dzieje z moja efcia:)Co to moze byc, jaka jest przyczyna.myslalem o regulacji zaworow ale zmylila mnie ta kontrolka od swiec zarowych, stawiam na elektronike tylko na co konkrtenie- to juz sam nie wiem:) pozdrawiam i dziekuje z gory za odpowiedzi
Ostatnio edytowano 14 lis 2006, 16:51 przez josi80, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 29 sie 2006, 13:10
- Posty: 17
- Auto: 323f BJ 2.0 DiTD 90KM
filter ok, stan baku-pelny i zaczelo sie znowu to samo, dodam ze auto stalo na zewnatrz (3-4 st), zaczelo przerywac, i strasznie glosny stuk w silniku przy dodaniu gazu zaczelo przerywac i mrugala kontrolka od swiec zarowych.Nie wiem co jest ale wkurza mnie ta mazda(wczesniej byla astra II i chodzila bez zadnych usterek-o dziwo )na rozgrzanym silniku jest poki co ok, dzieje sie to tylko na zaimnym motorze, moze olej? a propos oleju nie wiem jaki byl wczesniej -auto z niemiec i tak mysle o mobilu 10W-40 – oczywiscie dla turbodiesli i w odpowiedniej klasie(chyba CJ-zreszta mam ksiazke to zobacze), pytam o mobil bo rozne historie juz o nim slyszalem ze nie bardzo dla tego silnika.moze elf?dziekuje za odpowiedzi.Pozdrawiam
- Od: 29 sie 2006, 13:10
- Posty: 17
- Auto: 323f BJ 2.0 DiTD 90KM
i nadal nie wiem co sie dzieje z moja BJ-ką , szarpie strasznie i glosny stuk zaworow jest na zimnym silniku, zaczyna sie od 2 tys obr, a jak sie rozgrzeje to ok , wyczytalem posty nt szarpania ale jakby to byl zawor SPV to nie mrugałaby kontrolka od swiec
- Od: 29 sie 2006, 13:10
- Posty: 17
- Auto: 323f BJ 2.0 DiTD 90KM
witam,
Mam podobny 'problem',na zimnym,praktycznie od 1.5tys obrotow przerywa i super kopci,takze nigdy nie wciskam do spodu,czekam az sie rozgrzeje,potem smiga normalnie. Tak u mnie jest co zime. Wg mnie szukalbym powiazan z turbina. Suma sumarum jest to dobre zabezpieczenie dla turbinki w zime ,nie ma co wciskac gazu do dechy bo i tak nie jedzie.
Nie ma czym sie przejmowac dopoki jezdzi,u mnie lampka swiec nie miga,przy czym nigdy nie probowalem na zimnym wciskac do spodu.
pozdr
Mam podobny 'problem',na zimnym,praktycznie od 1.5tys obrotow przerywa i super kopci,takze nigdy nie wciskam do spodu,czekam az sie rozgrzeje,potem smiga normalnie. Tak u mnie jest co zime. Wg mnie szukalbym powiazan z turbina. Suma sumarum jest to dobre zabezpieczenie dla turbinki w zime ,nie ma co wciskac gazu do dechy bo i tak nie jedzie.
Nie ma czym sie przejmowac dopoki jezdzi,u mnie lampka swiec nie miga,przy czym nigdy nie probowalem na zimnym wciskac do spodu.
pozdr
Już niedlugo ....
Mondeo ST220 ....
bedzie sie dzialo
Mondeo ST220 ....
bedzie sie dzialo
- Od: 28 mar 2006, 14:53
- Posty: 68
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie
magicadm napisał(a):Problem z turbiną nie spowoduje raczej szarpania...
Nie mialem na mysli uszkodzenia turbiny,gdyz w moim autku wchodzi na obroty jak nalezy. Chodzilo mi o powiazanie z turbina. Choc powoli zastanawaim sie czy nie jest to wina uszkodzonego ukladu abs,nie wiem do konca,gdyz nie widzialem jego od spodu,ale podobno razem z elektronika abs,jest tam kilka innych ukladow elektronicznych (np. od wskazan licznika predkosci/kilometrow,a co jeszcze to nie wiem)
pzrd
Już niedlugo ....
Mondeo ST220 ....
bedzie sie dzialo
Mondeo ST220 ....
bedzie sie dzialo
- Od: 28 mar 2006, 14:53
- Posty: 68
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie
no nie wiem, ale wg mnie to cos z pompa i czujnikami wokoł niej, bo od czego jest glosny stuk zaworow , tak jakby na sucho przez chwile chodzila, czyli jakby pompa zle podawala paliwo, no albo czujnik zwiazany z temperatura (od paliwa lub cieczy chlodzacej) bo jak tylko troszke sie nagrzeje problem znika.i dodam ze mruga wtedy kontrolka od swiec a przy dodawaniu gazu strasznie glosno klekocza zaworki
- Od: 29 sie 2006, 13:10
- Posty: 17
- Auto: 323f BJ 2.0 DiTD 90KM
Mabi albo Nadarzynjosi80 napisał(a):wg mnie to cos z pompa
A to nie wtryski tak walą? zaworów w dieslu nie usłyszysz ( obyś nie słyszał )josi80 napisał(a):od czego jest glosny stuk zaworow
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
jak wtryski to po co kontrolka miga?i chyba by kopcil a on nie kopci, tylko straszny rechot wystepuje, no nic dziekuje za rady, a ja chyba wroce do starych ale duzo "twardszych" marek bo poki co to nawet seat(!) jest lepszy ,mniej sie psul niz BJ, pozdrawiam
- Od: 29 sie 2006, 13:10
- Posty: 17
- Auto: 323f BJ 2.0 DiTD 90KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość