Witam ma problem ze swoją mazdą 323f bj 2.0DiTD 2002r. Słychać bardzo głośne wycie przy zwiększaniu obrotów silnika(jak na filmie), po odłączeniu zaworu sterującego/wężyka wycie ustaje . Przy ręcznym przesunięciu sztangi znowu zaczyna wyć, czy może to być pęknięta przylgnia zaworu upustowego?
https://www.youtube.com/watch?v=ncXRJiyC7iQ&feature=youtu.be
Wycie turbiny
Strona 1 z 1
Jeśli masz RF4F to turbina jest ze zmienną geometrią łopatek i nie ma tego zaworu. Po prostu wycie jest podczas obciążenia wirnika bo zapewne ma luz już, gdy ustawiasz kierownicę by spaliny omijały łopatki to wtedy nie ma obciążenia i nie wyje.
pokaż mi zdjęcie Twojej sprężarki, RF4F miały turbinę ze zmienną geometrią, RF2A 90KM miały zwykłe turbo z zaworem WG.
Przepraszam za tak długą nieobecność, od tego roku zająłem się naprawą mazdy, okazało się że jest uszkodzona łopatka od strony ciepłej (mój błąd nie zauważyłem tego przy rozkręcaniu) co do tego czy turbina jest ze zmienną czy stałą geometrią to już sam nie wiem mogę się mylić, ważne że mazda działa
to jest jedyne zdjęcie turbiny jakie w tej chwili posiadam
to jest jedyne zdjęcie turbiny jakie w tej chwili posiadam
- Od: 9 lip 2019, 22:41
- Posty: 3
- Auto: Mazda323f BJ 2002r 2.0DITD 101km RF4F
Ta ma zmienną geometrię
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości