323 rf2a branie oleju
Strona 1 z 1
auto bierze okolo 1,5 do 2 litrow oleju na wymiane co 10 tys km.po odkreceniu korka wlewu oleju wylatuje dym.olej wczesniej byl 10w40,teraz druga wymiana jest 5w40.mechanik stwierdzil nagar pod klawiatura dlatego zmiana klasy oleju.dolot i filtr powietrza zaolejony.czy jest mozliwosc zdiagnozowania brania oleju.pierscienie uszczelniacze czy podkladki?
W końcu mechanik przy okazji wymiany rozrządu,zabrał sie za podkladki pod wtryskiwaczami.Miał oroblem z wyciagnieciem jednego wtryskiwacza.Po wyciagnieciu okazalo sie ze trzeba frezowac gniazdo.Mowil ze musi dobrac wyzsza podkladke pod ten wtryskiwacz.Mozna tak zrobic.?
Czy duzo podfrezowal to niewiem.Wybral tyle ile bylo konieczne aby podkładka przylegala.Podkladki zalozyl nie okragle wewnatrz tylko z 4 zabkami w srodku jest szansa ze beda dobre?Bede obserwowal czy przedmuchy niewrócą.Mazda to fajne auto tylko gorzej z dobrym mechanikiem do niej.Gdybym mieszkal w Katowicach to mazda by miala fachową opieke.
Czyli duze prawdopodobienstwo ze bedzie dobrze.Mam nadzieje ze uspokoi sie sytuacja z poborem oleju.W ciagu 10 tys km wzielo ok 3litry.Moglo az tyle wziasc przez podkladki wtryskiwaczy.?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość