2.0 ditd 2002r. – mrugająca konrolka – nowy zakup

Postprzez Rokfor » 22 kwi 2016, 08:35

Witam. Wertowałem forum , oglądałem filmiki, ale dalej nie wiem jaki mi błąd wyskakuje ?
Samochód mam od grudnia. Wymieniony rozrząd na OG, olej 5w40, filtry (chyba oleju muszę zmienić bo wydaje mi sie że kontrolka oleju powinna gasnąć szybciej. ) – tak czytałem na forum jaki filtr kupić :)
Buczenie które się czasem pojawia – wiem to mogą być poduszki

1. Mój problem który się pojawił to bardzo słaby dół podczas przyśpieszania. (może być spowodowany wymianą filtra paliwa na nowy ale nie odpowiedni ? ) Jednak po wymianie elektrozaworu przy pokrywie zaworów problem zniknął.
2. Pod filtrem powietrza są dwa elektrozawory
a. ten bliżej koła ma dwa wyjście i one były połączone ze sobą jednym przewodem – to chyba bezsensu ?
b. zawór bliżej silnika wchodzi tam kabel od filtra powietrza, EGR oraz czegoś co po drodze ma mały zaworek i dalej wchodzi do gruszki 4x mniejszej od EGR :) (nie mam pojęcia jak to się nazywa)
Czy możecie mi powiedzieć jak to podłączyć prawidłowo ?
Jak zmieniłem ustawienie tych kabelków to pojawił się błąd na desce ale samochód odzyskał wigor też wigor i znacznie lepiej zaczął chodzić z dołu.

Generalnie problem jest jeszcze taki że jak przyśpieszam i turbo ładnie ciągnie, odpuszczę gaz i z powrotem chce przyśpieszać to pojawia się brak powera i dopiero po chwili jak by zaczynał nieśmiało przyśpieszać i idzie jak trzeba...
Pomożecie mi to jakoś wyprowadzić lub powiedzieć gdzie mogę podjechać w okolicach Warszawy od strony Gocławia , Kobyłki, Zielonki, Wołomina ?
Umieszczam filmik ale w gruncie rzeczy puki kabelki nie będą prawidłowo podłączone to może on nie być miarodajnym odczytem. ?
https://youtu.be/RafvDhxnwWA nagrany po zwarciu pinów https://youtu.be/i-TZdPsaAnk
Z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio edytowano 22 kwi 2016, 12:32 przez Rokfor, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 22 kwi 2016, 06:37
Posty: 4

Postprzez dantes » 22 kwi 2016, 09:36

Musisz włączyć "tryb debugowania" – jak widzisz, miganie jest jednostajne i nie mryga Ci kodów błędów. Musisz zrobić zworkę w gnieździe diagnostycznym, np. spinaczem biurowym tak jak na schemacie. Potem nagraj filmik, jeśli będziesz potrzebował pomocy przy rozkodowaniu.
Załączniki
ten-gnd.gif
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2014, 09:56
Posty: 72 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 2002r. RF4F

Postprzez Rokfor » 22 kwi 2016, 11:57

Nowy filmik po zwarciu pinów. https://youtu.be/i-TZdPsaAnk
Ostatnio edytowano 22 kwi 2016, 12:10 przez Rokfor, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 22 kwi 2016, 06:37
Posty: 4

Postprzez 19arek93 » 22 kwi 2016, 12:00

Nagraj, pomożemy rozszyfrować. Na forum masz jak odczytywać kody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2014, 20:34
Posty: 39 (4/1)
Skąd: GD
Auto: 323F BJ 2.0DiTD 101KM 00'

Postprzez Rokfor » 22 kwi 2016, 12:12

Początkujący
 
Od: 22 kwi 2016, 06:37
Posty: 4

Postprzez sosnowy » 22 kwi 2016, 14:45

tam jest więcej niż jeden błąd na wyłączonym silniku, a po odpaleniu może pokazać jeszcze inne.

na moje oko pierwszy to P0110 Intake Air Temperature Circuit Malfunction czyli czujnik na dolocie
Początkujący
 
Od: 4 kwi 2016, 12:46
Posty: 6
Auto: Mazda 323f BJ 2000/1 2.0 DiTD

Postprzez Rokfor » 25 kwi 2016, 09:27

na włączonym silniku mruga szybko bez przerwy. Dziś zrobię reset ECU bo zmieniłem ustawieni na elektrozaworach , zobaczę co teraz wyjdzie ?
Intake Air Temperature Circuit Malfunction – gdzie jest ten czujnik ?
Początkujący
 
Od: 22 kwi 2016, 06:37
Posty: 4

Postprzez sosnowy » 4 maja 2016, 10:03

szukałbym w obudowie filtra powietrza albo zaraz za filtrem (jest tam też MAF). Jak będę miał chwilkę zajrzę pod maskę i spróbuję pstryknąć fotkę ;)
Początkujący
 
Od: 4 kwi 2016, 12:46
Posty: 6
Auto: Mazda 323f BJ 2000/1 2.0 DiTD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323