Będe testerem pompy GMB

Postprzez waskimazda » 17 kwi 2016, 19:30

Zakupiłem takie coś http://allegro.pl/rozrzad-pompa-mazda-6 ... 08105.html nie wiem czy dobrze zrobiłem ale nie wywale na wymiane rzrzadu 1300zł do auta które kosztowało 5000zl takie czasy :|
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2016, 12:04
Posty: 129 (1/0)
Auto: mazda 323f 2.0 ditd 2003r
VW Polo 6r 1.6TDI 90KM 13r

Postprzez Neonixos666 » 18 kwi 2016, 16:36

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9513 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez bsztcz » 18 kwi 2016, 18:27

Rób swoje, rób swoje . Ryzyko będzie Twoje.
Bo życie to nie bajka, nie głaszcze Cię po jajkach
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2012, 14:38
Posty: 37
Skąd: Tczew.pomorskie
Auto: Mazda 626 DiTD 2.0 kombi 1999

Postprzez waskimazda » 18 kwi 2016, 18:48

w mojej rodzinie było tyle aut i śmigały na pełnych zamienikach a w maździe taki zong <oczy>
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2016, 12:04
Posty: 129 (1/0)
Auto: mazda 323f 2.0 ditd 2003r
VW Polo 6r 1.6TDI 90KM 13r

Postprzez waskimazda » 5 maja 2016, 20:19

Już pompa GMB jest w fazie testów <spoko>
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2016, 12:04
Posty: 129 (1/0)
Auto: mazda 323f 2.0 ditd 2003r
VW Polo 6r 1.6TDI 90KM 13r

Postprzez sebekle » 5 maja 2016, 21:14

oby była lepsza niż rolka rozrządu do FSa. 40 tys. i złapała luz i zaczęła hałasować
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez waskimazda » 5 maja 2016, 21:25

40 tys to dla mnie dużo auto za dwa lata idzie do żyda ogólnie to sie zdenerwowałem bo za wymiane mi krzykli 250zł w sumie 260zł zapłaciłem bo musieli dolać płynu chłodniczego drogo mój znajomy tez w dieslu zapłacił 170zł i auto smigało normalnie :) no ale rachunku ani nic nie dostał ja dostałem
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2016, 12:04
Posty: 129 (1/0)
Auto: mazda 323f 2.0 ditd 2003r
VW Polo 6r 1.6TDI 90KM 13r

Postprzez sebekle » 5 maja 2016, 22:42

a dla mnie to tylko rok
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez waskimazda » 6 maja 2016, 20:39

no zobaczymy :|
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2016, 12:04
Posty: 129 (1/0)
Auto: mazda 323f 2.0 ditd 2003r
VW Polo 6r 1.6TDI 90KM 13r

Postprzez Piter5700 » 8 maja 2016, 19:08

U mnie ta pompa już ponad 70 tys km ma najechane ;)
Jedną wymianę spokojnie przetrwa, a 180 tys km bym nawet na oryginalnej nie próbował przejechać...
Generalnie można kupić zestaw z paskiem Gates PowerGrip (to samo co oryginał Mazda a niższa cena) i zestaw rolek i napinacz NTN (również to samo co oryginał w opakowaniu Mazdy) ;) i z ceny ponad 1000zł robi się połowa, bo drugą płacimy za opakowania Mazdy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2012, 12:25
Posty: 224 (0/1)
Skąd: Opolskie (Krapkowice)
Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON

Postprzez boszax » 8 maja 2016, 19:18

Wlasnie tez mialem napisac ze u mnie pompa GMB ma sie dobrze i nakrecila tez 70tysi :)
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2014, 23:00
Posty: 105 (0/3)
Auto: Mazda 323F 2.0TD 101KM 2001r

Postprzez dantes » 9 maja 2016, 09:20

Piter5700 napisał(a):U mnie ta pompa już ponad 70 tys km ma najechane ;)
Jedną wymianę spokojnie przetrwa, a 180 tys km bym nawet na oryginalnej nie próbował przejechać...

Jeśli papiery mam w porządku, a raczej mam, bo miałem wymiany rozpisywane szczegółowo (poszczególne elementy rozrządu – komuś się chciało ;) ), to moja pompa oryginalna przejechała od nowości 294 tys. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2014, 09:56
Posty: 72 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 2002r. RF4F

Postprzez sebekle » 9 maja 2016, 17:02

w benzyniaku wytrzymała podobno 210 tysięcy u mnie. przynajmniej przy takim wskazaniu licznika padła
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Piter5700 » 10 maja 2016, 00:37

dantes napisał(a):Jeśli papiery mam w porządku, a raczej mam, bo miałem wymiany rozpisywane szczegółowo (poszczególne elementy rozrządu – komuś się chciało ;) ), to moja pompa oryginalna przejechała od nowości 294 tys. :)


To akurat naprawdę niezły wynik <spoko>
Też nie śmiem w ogóle wątpić, że japońskie nie wytrzyma, bo mam w rodzinie 4 japońce, z czego 3 to Mazdy, więc nie ma o czym mówić ;) a i wiadomo, że te gmb na pewno tyle nie wytrzymają...

Ale jestem zdania, że nigdy nie wiadomo kiedy ją szlag trafi, więc lepiej wymieniać co zmiana rozrządu, niż np. po 20 tys km od wymiany paska rozbierać, wymienić samą pompę i złożyć na tym samym rozrządzie, w szczególności na tym dość wrażliwym na ponowne ściskanie napinaczu... <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2012, 12:25
Posty: 224 (0/1)
Skąd: Opolskie (Krapkowice)
Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON

Postprzez dantes » 10 maja 2016, 08:34

Ja wymieniłem całość ok. 9k km po zakupie, czyli akurat "terminowo" wg przebiegu przy poprzedniej zmianie (90 k km). Pasek był właśnie wcześniej wspomniany Gates PowerGrip, ale był z wierzchu (od gładkiej strony) postrzępiony na brzegach. Wymieniłem na wszystko Ori a'la Riki i spokój :) Pompy już nigdy nie planuję wymieniać (raczej ruda zeżrę Madzię doszczętnie do przebiegu 474 000) ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2014, 09:56
Posty: 72 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 2002r. RF4F

Postprzez waskimazda » 12 maja 2016, 19:08

ogólnie to dobrze ze w ogóle ze zmienilem ten rozrzad bo jedna z rolek ta wieksza miała juz zamiar sie zatrzeć
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2016, 12:04
Posty: 129 (1/0)
Auto: mazda 323f 2.0 ditd 2003r
VW Polo 6r 1.6TDI 90KM 13r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323