Problem z pracą turbiny plus brak mocy
Jak EGR jest zaślepiony to nie ma sensu czyszczenia jego ? Czy jak by łopatki były zapieczone i np auto by przechodziło w tryb awaryjny tak jak to jest np w audi, to wyświetlał by się błąd jakiś na desce czy czuć by to było stanowczo ? Kolektor dolotowy by się zdało odkręcić i wyczyścić , wypalić?
Neonixos666 napisał(a):tadziol napisał(a):W ditd nie ma błędu overboost...
może błędu nie ma ale da się go przeładować bo chłopaki kombinowali z doładowaniem i podobno tracili moc gdy doładowaniem było zbyt wysokie ale chyba to robili w RF2A z tego co pamiętam.
U siebie jak przesadziłem z opornikami, WG dostał młotkiem po głowie, do tego dałem nowy filtr powietrza ( lub go brak
smile napisał(a):boostsensor ile może w DITD znieść?
Tyle ile wytrzyma dopóki go nie rozerwie.
A kontrolka świec migała Ci,bo miałeś przekroczone doładowanie ,wiec byłeś poza zakresem napięciowym z wyjścia BS traktowanym przez PCM jako mieszczącym się w granicach. Gdybys odczytał błąd,to znalazłbyś Boost Sensor Circuit Malfunction.
Ograniczyć doładowanie 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość