Problem z pracą turbiny plus brak mocy
czy jesteś pewien, że to któryś z zaworków stwarza problemy?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Wydaję mi się że tak, bo dlaczego nie uchodzi powietrze ? tylko jak ściągnę któryś wężyk czy to ten co idzie do gruchy czy ten co do filtra powietrza bodajrze to wtedy słychać "pssss" i auto zaczyna mi jeździć. Żebym wiedział jak sprawdzić czy to zaworki to bym sprawdził.
Dopisano 3 sty 2016, 07:44:
Cięgno po odpaleniu jest wciągane, ale po zgaszeniu nie powraca do swojego miejsca tylko dopiero wtedy jak ściągnie się wężyk .
Dopisano 3 sty 2016, 07:44:
Cięgno po odpaleniu jest wciągane, ale po zgaszeniu nie powraca do swojego miejsca tylko dopiero wtedy jak ściągnie się wężyk .
Dziwne jak by zawór nie odpowietrzał się po zamknięciu ale przy takiej sytuacji jak piszesz to auto powinno wywalić błąd przeładowania bo turbina nie była by zwalniana.
powinna migać kontrolka świec żarowych.
weź cały wężyk który idzie od gruszki do elektrozaworu i sprawdź czy zarówno w jedną jak i w druga stronę jest przepływ.
jak możesz to wymontuj ten wężyk od turbo do elektrozaworu i sprawdź czy jest odpowiednio drożny.
Neonixos666 napisał(a):Dziwne jak by zawór nie odpowietrzał się po zamknięciu ale przy takiej sytuacji jak piszesz to auto powinno wywalić błąd przeładowania bo turbina nie była by zwalniana.
W ditd nie ma błędu overboost...
tadziol napisał(a):W ditd nie ma błędu overboost...
może błędu nie ma ale da się go przeładować bo chłopaki kombinowali z doładowaniem i podobno tracili moc gdy doładowaniem było zbyt wysokie ale chyba to robili w RF2A z tego co pamiętam.
ogólnie droga jest taka:
Pompa vacum->Zbiornik podciśnienia (pod puszką z filtrem powietrza)–>elektrozawór->turbo.
Pompa vacum->Zbiornik podciśnienia (pod puszką z filtrem powietrza)–>elektrozawór->turbo.
No dobrze, nie znam się na tyle... dlatego się pytam czy tak ma być ? bo w obu zaworkach jak dmucham to jest zamknięte-no nie ma przepływu, fakt ze gruchą pomogło a czy tak ma być z tym węzykiem co idzie pod filtr powietrza?
w wężyku musi być podciśnienie który idzie pod filtr.
No i fajnie, auto zaczęło w końcu jeździć, zaworek za 36zł zrobił robotę... filtry zmieniłem, wyczyścić intercooler- warto ? Coś da ? Co można zrobić ku lepszej jeździe? Dodam też coś do czyszczenia wtryskiwaczy, turbina jest o stałej geometrii tak ?
Turbina jest o zmiennej geometrii. Podstawa to czysty układ paliwowy oraz dolotowy (kolektor), intercooler można czyścić ale podejrzewam że najwięcej syfu jest w kolektorze dolotowym bo egr skutecznie go syfi.
kamilp napisał(a):EGR mam zaślepiony. Zmienna geometeria czyli taka jak w grupie vw/audi ?
czyli taka jak w większości obecnych diesli nie tylko w VW.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość