SPV – różne konstrukcje, inny typ zaworu

Postprzez YgooR » 24 sie 2015, 01:48

Potrzebuje waszej porady w sprawie SPV.
Jestem zmuszony do jego wymiany, mam drugi ale pojawiły się nieścisłości.
Nowy spv jest inny, pudełko z innego elementu więc numerów brak.
Co ciekawe brak numerów na samym zaworze.
Konstrukcja też jest inna:
Obrazek
Lewe zdjęcie nowy zawór, prawe stary.
Jak widać tłoczek ma dodatkowy rowek którego brak na oryginalnym.
Co najważniejsze skot tłoczka jest dużo mniejszy, około 2-3 razy od zaworu oryginalnego.
Zastanawiam się czy Denso coś zmieniło w ich konstrukcji, czy zawór który otrzymałem jest do innej pompy?
Czy ktoś z was spotkał się z czymś taki wcześniej?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez tadziol » 25 sie 2015, 21:16

Naprawdę nie mam pewności ale wydaje mi się,że kupiłeś od opla.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez YgooR » 25 sie 2015, 21:38

Szczerze mówiąc po dokręceniu siłą 50NM silnik nie zapala od razu i mocy też nie ma takiej jak powinna być. Stary od nowości był dokręcony z tą siłą, oznaczałem pozycję przed odkręceniem. Zawór który pożyczyłem do testu przed zakupem też był dokręcony z siła 50NM i było ok.
Wychodzi na to że ten SPV jest inny i nie działa zbyt dobrze.
Dzięki za pomoc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323