Problem poniżej 2000obr

Postprzez sienkie » 18 wrz 2014, 14:24

Problem jest poniżej 2000 obr auto muli nie żeby nie przyspieszało, ale po włączeniu klimy jest tragedia nie mogę przyspieszać mając mniej niż 2000 obr. Jestem świadomy dziury bo to prosta geometria łopatek turbiny i że załącza się mając 1950 obr. Ale żeby auto miało aż takiego muła ? Na ogrodzie przy moim domu posiadam drugą mazdę z tym że ze zmienną geometrią i rocznik 2003. Chodzi o samą reakcje na gaz jakim autem nie jadę to dodając gazu reakcja jest natychmiastowa niestety u mnie naciskam gaz i z łaską wielką po chwili się zbiera. Tak jak piszę jest tak do 2000 obr. Właśnie zabieram się za czyszczenie przepustnicy. Mam nadzieję że choć trochę to pomoże. Co jeszcze mogę zrobić mam wolny czas do poniedziałku, więc co się będzie dało to zrobię.

Będę bardzo wdzięczny za szybką odpowiedź.


Użyłem środku do czyszczenia przepustnicy, gdyż nie ma pełnej fotorelacji z rozłożenia. Zakopcił jak z komina czarny dym był widoczny jeszcze 30m dalej na wysokości około 10 m. Trawa cała czarna pewnie z miesiąc nic tam nie wyrośnie. Spróbuję jeszcze jutro w ten sam sposób wyczyścić. Póki co reakcja na gaz nie zmieniła się, tylko nie widać szarego dymu gdy przygaruję powyżej 3500 obr.
Początkujący
 
Od: 12 maja 2012, 21:09
Posty: 7
Auto: 323f
RF2 2.0Dtdid
1999

Postprzez tadziol » 18 wrz 2014, 16:36

sienkie napisał(a):Właśnie zabieram się za czyszczenie przepustnicy.

a gdzie ty masz w RF2A przepustnicę?

sienkie napisał(a):to prosta geometria łopatek turbiny i że załącza się mając 1950 obr.

a do 1950 obr. stoi w miejscu czy jak ?

na gorącym silniku jak zapala ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez ewemarkam » 18 wrz 2014, 20:08

Zajrzyj do tematu przywracanie mocy ditd i zacznij od tego. Pewnie masz zawalony dolot. Odnosnie kiepskiego zbierania sie to ten typ tak ma.

Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez sienkie » 20 wrz 2014, 11:56

Ogólnie rzecz biorąc to spalanie w trasie potrafię utrzymać na poziomie 3.2 3.5 czyli nieźle. Pali na rys nawet w zimie po dwóch dniach stania na mrozie. Tylko muli i to strasznie a jak klime załączę to jakbym ciągnął żaglówkę za sobą.
Początkujący
 
Od: 12 maja 2012, 21:09
Posty: 7
Auto: 323f
RF2 2.0Dtdid
1999

Postprzez kierownik » 22 wrz 2014, 10:27

sienkie napisał(a):spalanie w trasie potrafię utrzymać na poziomie 3.2 3.5 czyli nieźle

ot zagwostka...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Norinho » 5 paź 2014, 21:29

Takie niskie spalanie w 2.0 DiTD? Nie wierze :P
A co do problemu to polecam sprawdzić wtryski, a konkretnie podkładki.
Początkujący
 
Od: 15 paź 2012, 13:51
Posty: 11
Auto: 323F BJ 2,0DiTD 02'

Postprzez PrzemoPremacy » 16 lut 2015, 23:01

Witam Czy w Premacy 2.0DITD 101PS Spalanie na trasie 7.5 to norma ? pare razy podciagalem do 180km/h a tak to 140-150-160 km/h
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 sty 2015, 21:29
Posty: 7
Auto: Mazda Premacy 2002r po Liftcie 2.0 DiTd 101ps

Postprzez Neonixos666 » 16 lut 2015, 23:45

przy takich prędkościach to tak.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Alinoe78 » 20 lut 2015, 22:33

Do 2500 obr. mocy brak.
Odłączyłem boost sensor i na chwilę było idealnie – silnik wkręca się na obroty jak kiedyś. Jednak po kilku sekundach zapaliła się lampka świec żąrowych (zaczeła migać), a motor znów dostał muła.
Po podpięciu sensora jest nieco lepiej ale nadal do 2500 wkręca się jakieś 2 sekundy :( na trasie przyspieszenie do 100 km/h to jakieś 25-30 sek. :)

Co to może być? Czy to kwestia przewodów elektrycznych dochodzących do boost sensora?
Alinoe78
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323