Problem z uruchomieniem silnika, brak mocy, zwiększone dymienie, szarpanie, stukanie...
Szczere współczucie, takiego widoku nikt nie chciałby mieć pod maską. Tadziol ma rację, cały słupek jest najlepszą opcją.
tadziol napisał(a):smile napisał(a):Kompresja idzie w dolot lub wylot.
ja stawiam na wydech...
dobrze myślałem,rozwaliło gniazdo wydechowego i stąd te gruzy na tłoku.
wałem się nie da obrócić,bo masz "grzyb" z tłoka zrobiony i go blokuje w GMP.
pierścienie mogą też być popękane,głównie uszczelniający.
Ja i tak go rozmontuje na części pierwsze i pooglądam wszystkie elementy ale to już po naprawie.
Na tę chwilę rozglądam się za silnikiem z głowicą. Do wymiany od razu idą wszystkie poduchy silnika.
Wałek rozrządu także poszukiwany, ewentualnie zregeneruje ten co mam.
Wiązkę muszę połatać, to chyba typowe miejsce jej uszkodzenia.
Wolał bym złożyć silnik samemu, wiedział bym ile jest warta moja wiedza
Najgorsze jest to, że nic nie zapowiadało takiego bałaganu.. a i kasy w tym momencie nie mam zbyt wiele na jakieś szalone inwestycje.
A odnośnie kasy Wielka WYPRZ Niemieckiego Persilu pod linkiem poniżej...
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=174929
Na tę chwilę rozglądam się za silnikiem z głowicą. Do wymiany od razu idą wszystkie poduchy silnika.
Wałek rozrządu także poszukiwany, ewentualnie zregeneruje ten co mam.
Wiązkę muszę połatać, to chyba typowe miejsce jej uszkodzenia.
Wolał bym złożyć silnik samemu, wiedział bym ile jest warta moja wiedza
Najgorsze jest to, że nic nie zapowiadało takiego bałaganu.. a i kasy w tym momencie nie mam zbyt wiele na jakieś szalone inwestycje.
A odnośnie kasy Wielka WYPRZ Niemieckiego Persilu pod linkiem poniżej...
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=174929
Ostatnio edytowano 21 wrz 2014, 22:35 przez smile, łącznie edytowano 1 raz
ja bym nie kombinował i kupił słupek w miarę dobrym stanie i tylko podmienił.
pięćset złociszy Panie.. a w komplecie wtryskiwacze i wałek rozrządu
Powoli będę to rozkręcać, myć, czyścić i skręcać. Chce to zrobić porządnie
Niestety plan na sobotę się posypał, nic nie ruszę z autem w weekend.
Powoli będę to rozkręcać, myć, czyścić i skręcać. Chce to zrobić porządnie
Niestety plan na sobotę się posypał, nic nie ruszę z autem w weekend.
Szybka analiza kosztów mnie wyleczyła. Ale wymiana też nie będzie tania... silnik 500 pozostałe części drugie 500... liczę, że trochę odzyskam wyprzedając co mi zostanie 
Oczywiście nijak się to ma do kosztów wymiany RF5 / RF7 które są kosmiczne w porównaniu z tymi kosztami
Oczywiście nijak się to ma do kosztów wymiany RF5 / RF7 które są kosmiczne w porównaniu z tymi kosztami
Ładnie to wygląda, zakładaj i odpalaj.
Doszły kolejne graty 
Silnik powoli się uzbraja i niebawem będzie montowany w skorupę... Jutro poznam stan sprzęgła, ale bez względu na to jakie będzie, będzie musiało jeszcze trochę posłużyć
Bardziej mnie martwi ukręcona szpilka kolektora wydechowego, skrajna... Ale to się zrobi wszystko
Będzie Pan zadowolony! 
Niedługo zacznę wystawiać zbędne graty z silnika na sprzedaż, min. wtryskiwacze, wałek rozrządu, jakieś obudowy etc.. może nawet wał korbowy ktoś zaadoptuje do RF5/RF7 od mojego RF-a
Silnik powoli się uzbraja i niebawem będzie montowany w skorupę... Jutro poznam stan sprzęgła, ale bez względu na to jakie będzie, będzie musiało jeszcze trochę posłużyć
Niedługo zacznę wystawiać zbędne graty z silnika na sprzedaż, min. wtryskiwacze, wałek rozrządu, jakieś obudowy etc.. może nawet wał korbowy ktoś zaadoptuje do RF5/RF7 od mojego RF-a
eee słabo, myślałem że góra i sprężarka pójdzie od CiTD


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości