Nieregularnie występujący problem z wariowaniem obrotów (DiTD)

Postprzez tadziol » 3 lip 2014, 21:57

puding napisał(a):Proponuje sprawdzić najpierw luz na pompie wtryskowej.

a dokładniej ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez puding » 4 lip 2014, 16:52

dokładniej luz na kole pompy, u mnie tego nie ma ale i napinacz ok, u kumpla widziałem jak mu koło lata jak w starej sieczkarni hahaha pewnie da sie to naprawić ale to już Ty Tadziol wiesz najlepiej <spoko> bo jeszcze nie spotkałem sie z fachowcem co by nawet palcem dotknął pompy ditd co dopiero mówiąc o jakimkolwiek remoncie.
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2013, 20:28
Posty: 169 (0/1)
Skąd: massachusetts
Auto: c-max tdci było cp rf2a

Postprzez Raviking » 8 lip 2014, 17:19

Luzu na kole pompy wtryskowej nie stwierdzono,wszystko wymienione na nowe,rolki,napinacz,pompa wody,łącznie z ramieniem rolki napinającej i śrubą,że o pasku nie wspomnę .Jest cisza,została regulacja luzów zaworowych .Ponad 1000km zrobione,jest OK.
Śruba trzymająca ramie rolki napinającej dostępna tylko w ASO,jedyne 90 zł <glupek2>
Początkujący
 
Od: 30 paź 2011, 02:21
Posty: 19 (0/2)
Skąd: Kamieniec Wrocławski
Auto: Mazda 3 1.6 b 2006
Starlet 1997
MPV 2.0 b 2000

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323