krótki szybki temat

Postprzez mdenis » 5 lis 2013, 18:35

Czy ktoś może mi pokazać na zdjęciu, gdzie w w Mazdzie 323 BJ 2,0 ditd znajduje się przewód łączący blok silnika z kolektorem ssącym?? Z góry dzieki!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2008, 16:00
Posty: 15
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 323 2.0 DiTD, BJ 99'

Postprzez ewemarkam » 5 lis 2013, 22:00

Chodzi Ci o odme. Jesli tak to wychodzi z pokrywy zaworow i leci zaraz przed turbine. Ciezko nie zauwazyc .

Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalk 4
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez mdenis » 6 lis 2013, 09:02

Hmm, założyłem sobie taki wynalazek z Anglii, który ma dodawać mocy a co za tym idzie ma być mniejsze spalanie. Nie do końca jestem przekonany czy we właściwym miejscu. Jest napisane , że powinien znaleźć się na przewodzie łączącym głowice z kolektorem ssącym.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2008, 16:00
Posty: 15
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 323 2.0 DiTD, BJ 99'

Postprzez ewemarkam » 6 lis 2013, 09:25

Niejest to czasem cos a`la econokit. Jesli tak to zapraszm na PW bo takie cudo mam zamontowane.

Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalk 4
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez mdenis » 6 lis 2013, 09:56

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2008, 16:00
Posty: 15
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 323 2.0 DiTD, BJ 99'

Postprzez ewemarkam » 6 lis 2013, 10:03

Ciekawe jak to moze dzialac. Trzeba poszukac moze gdzies jest budowa. Bo jesli to niby magnetyzer to odpusc sobie.

Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalk 4
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez mdenis » 6 lis 2013, 10:13

Nie wiem własnie jak to działa ale mój kolega założył do peugeota 205 w dieslu i ponoć moc znacznie wzrosła. Ja nie zauważyłem wzrostu mocy, urządzenie jest przepływowe, musiałem przeciąć ten przewód i wpiąć to w środek. Natomiast nie jestem przekonany czy na pewno zamontowałem to tam gdzie trzeba. (czyli na tej odmie)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2008, 16:00
Posty: 15
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 323 2.0 DiTD, BJ 99'

Postprzez ewemarkam » 6 lis 2013, 10:19

Odma wychodzi z pokrywy zaworow mniej wiecej w polowie dlugosci silnika. Miedzy 2 a 3 cylindrem waz ma srednice mniej wiecej weza ogrodowego. leci nad turbina i do dolotu zaraz przed turbem. Widac ja jak tylko maske otworzysz. Pewnie dobrze wpioles sie.

Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalk 4
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez mdenis » 6 lis 2013, 10:25

a myślisz , że zainstalowanie takiego ustrojstwa akurat w tym miejscu , ma jakieś znaczenie?? czy to Twoje urządzenie też montuje się na tej odmie?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2008, 16:00
Posty: 15
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 323 2.0 DiTD, BJ 99'

Postprzez ewemarkam » 6 lis 2013, 10:35

W oryginale odmy nie ma. Metoda testow zostala dolozona do instalacji. Odwiedz strone ktora ci podalem a w google wstukaj econokit. Dowiesz sie wiecej niz z moich opisow. Alternatywne sposoby oszczedzania paliwa nie biora sie znikad. Sa to przewaznie zjawiska fizyczne o ktorych czasem czlowiek nie ma zielonego pojecia, jak np reaktor pantone`a, econokit, system pary pana Jana Gulaka, retrokit nano itp. Moim zdanie beda lepiej dzialac niz ten Twoj patent. Ale nie krytykuje tego negatywnie po prostu nieznamy budowy i tym samym nie wiemy jakiezjawiska fizyczne to wykorzystuje. Pamietaja pewenie wszyscy magnetyzery paliwa. One dzialaly ale 20 lat temu. Gdy paliwo bylo brudniejsze, zawieralo wiecej zwiazkow metali itp one wylapywaly ten caly syf. Mozna jeszcze ozonowac powietrze dolotowe do silnika, brakuje mi paru elementow ale jak je zdobede zaloze i przejdzie testy.

Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalk 4
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez mdenis » 6 lis 2013, 11:10

Obrazek

Obrazek


Tak to wygląda u mnie, pojeżdżę przez te testowe 2-3 tygodnie i zobacze jak ze spalaniem. pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2008, 16:00
Posty: 15
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 323 2.0 DiTD, BJ 99'

Postprzez ewemarkam » 6 lis 2013, 14:40

Jak najbardziej prawidłowo to jest odma w tym silniku.

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalk 4
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez Neonixos666 » 8 lis 2013, 22:48

czekaj bo nie kumam co ma założenie ..czegoś" na odmę z mocą i spalaniem? Co to jest?

Rozumiem jak ktoś ma sprężarkę sterowaną nadciśnieniem ze zwykłym WG to można w wężyk wpiąć MBC. Dziwne bo to urządzenie przypomina MBC.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez ewemarkam » 9 lis 2013, 08:28

Też jestem ciekaw jak to jest zbudowane. Może ma jakieś magiczne cudo w środku. Nie znalazłem w internecie żadnych informacji o tym patencie. Jedynie trafiłem na patent zgłoszony w 1924 roku montowany właśnie na odmie, ale ni jak to się z tym nie ma.

Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalk 4
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez mdenis » 13 lis 2013, 10:14

Wygląda na to , że niebył to dobry pomysł... olej leje mi sie strumieniami, prawdopodobnie wydmuchało uszczelkę pokrywy zaworów, jeszcze nie miałem czasu sprawdzić. W piątek jadę do mechanika.
Patent przynajmniej w przypadku mojej madzi nic nie dał, spalanie nie zmalało , mocy równiez nie przybyło..,.
Kumpel założył to samo u siebie w Peugeot 205 diesel i u niego działa bez zarzutu.
ja niestety będę musiał ten bajer usunąć...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2008, 16:00
Posty: 15
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 323 2.0 DiTD, BJ 99'

Postprzez ewemarkam » 13 lis 2013, 15:53

Nie ma na nim jakiejs strzalki z kierunkiem przeplywu? Prubowales dmuchnac przez to?

Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalk 4
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez Neonixos666 » 13 lis 2013, 19:17

LUDZIE! co ma moc i spalanie z odmą ??? na pewno u nikogo to nie działa w taki sposób jak Ty to zrobiłeś.

uszczelkę pokrywy zaworów wywaliło bo za duże ciśnienie pod deklem było bo nie odpowietrzał się silnik przez odmę która jest po to aby te ciśnienie niwelować.

Daj dokładne zdjęcia gdzie to jest zamontowane w 205 i jaki to silnik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez ewemarkam » 13 lis 2013, 21:32

W moim patencie odma jest jako dodatek, bo klekot na wolnych obrotach prawie nie wytwarza podciśnienia w dolocie. Z faktu na przydławiony przepływ powietrza pocił mi się korek wlewu oleju, uszczelki na szczęście nie wydmuchało. Co prawda i tak jest do wymiany. Ale kolega ma racje jak możesz to daj zdjęcia montażu tego patentu w peugeocie.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez CreaLive » 13 lis 2013, 22:06

Myślałem, że nic mnie już nie zadziwi, a jednak <glupek2>

Serio myślałeś, że to "COŚ" zmniejszy Ci spalanie i da na "mocy" ?

[Większa moc – większe spalanie ] <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2010, 14:10
Posty: 43
Skąd: Bytom
Auto: 323F BJ DiTD 00

Postprzez kierownik » 14 lis 2013, 10:54

CreaLive napisał(a):Większa moc – większe spalanie

niekoniecznie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323