Dołączam się z prośbą:
http://www.youtube.com/watch?v=k0pcViBa51A
Czy dobrze interpretuję błąd jako P0403??
Z góry dziękuję
pozdrawiam
Jacek
Prośba o sprawdzenie czy dobrze odczytałem kody
1, 2
Witam kolegów, przeglądam forum i pomocy znaleźć nie mogę.
Wie ktoś gdzie jest lub jeśli nie ma umiałby wytłumaczyć łopatologicznie jak odczytać błąd w 323F BJ 2.0 DiTD 2002r. ?
Świece żarowe migają, czy mogę odczytać błąd bezpośrednio z nich, czy trzeba łączyć mostki itp. Na YT by się przydała tak instrukcja typu;
"włóż kluczyk do stacyjki, podepnij kabelek (taki to a taki) z kostki do czegoś tam, itd.
Pomóżcie biednemu mechanicznemu analfabecie...

Wie ktoś gdzie jest lub jeśli nie ma umiałby wytłumaczyć łopatologicznie jak odczytać błąd w 323F BJ 2.0 DiTD 2002r. ?
Świece żarowe migają, czy mogę odczytać błąd bezpośrednio z nich, czy trzeba łączyć mostki itp. Na YT by się przydała tak instrukcja typu;
"włóż kluczyk do stacyjki, podepnij kabelek (taki to a taki) z kostki do czegoś tam, itd.
Pomóżcie biednemu mechanicznemu analfabecie...

- Od: 25 paź 2010, 13:05
- Posty: 21
tu masz opisane viewtopic.php?f=90&t=65171#10a
zwierasz dwa piny (może być spinacz biurowy )GND-TEN ,kluczy na ON (nie zapalamy silnika ) i kontrolka powinna wymigać błędy jeśli są w systemie.problem możesz mieć z właściwym odczytaniem błędu ,to nagraj filmik ,udostępnij na forum a ktoś ci na pewno pomoże w diagnozie .
zwierasz dwa piny (może być spinacz biurowy )GND-TEN ,kluczy na ON (nie zapalamy silnika ) i kontrolka powinna wymigać błędy jeśli są w systemie.problem możesz mieć z właściwym odczytaniem błędu ,to nagraj filmik ,udostępnij na forum a ktoś ci na pewno pomoże w diagnozie .
xedos1972
O cholerka, nie jest to takie trudne:)
Znalazłem w domu jakiś drucik, poszukałem kostki z napisem "diagnostic" i zetknąłem te dwa wyjścia.
Kod jaki odczytałem to (chyba!!!) 0403. Jak się naumiem to wrzucę filmik na YT, stary jestem, nigdy tego nie robiłem. Na razie przyjmę, że dobrze to zrobiłem i poszukam kodu.
Dzięki!
Ps. Jednak przydała by się instrukcja dla głąbów mojego pokroju:), może sam ją zrobię. W sensie fotograficzno-opisowa.

Dopisano 16 lip 2013, 00:35:
Eee, ten YT też nie straszny. Link do filmiku;
http://www.youtube.com/watch?v=Gr7qBqq5V5k
zaczyna się od "środka", już mi się nie chciało "łapać" początku.
Proszę o pomoc, bo nie znalazłem odpowiednika mojej interpretacji.
Znalazłem w domu jakiś drucik, poszukałem kostki z napisem "diagnostic" i zetknąłem te dwa wyjścia.
Kod jaki odczytałem to (chyba!!!) 0403. Jak się naumiem to wrzucę filmik na YT, stary jestem, nigdy tego nie robiłem. Na razie przyjmę, że dobrze to zrobiłem i poszukam kodu.
Dzięki!
Ps. Jednak przydała by się instrukcja dla głąbów mojego pokroju:), może sam ją zrobię. W sensie fotograficzno-opisowa.

Dopisano 16 lip 2013, 00:35:
Eee, ten YT też nie straszny. Link do filmiku;
http://www.youtube.com/watch?v=Gr7qBqq5V5k
zaczyna się od "środka", już mi się nie chciało "łapać" początku.
Proszę o pomoc, bo nie znalazłem odpowiednika mojej interpretacji.
- Od: 25 paź 2010, 13:05
- Posty: 21
xedos1972
Panowie. Wczoraj się trochę nudziłem i postanowiłem podrążyć temat. Skasowałem błąd (zdjęta klema + hamulec 20 sec.), myślałem, że od razu pojawi się znowy kontrolka ale nie, nic nie wyświetla się. Do dziś, czekam na dalsze perypetie. Dam znać czy i ewentualnie po jakim czasie pojawi się błąd.
Ps. Tak się zastanawiam czy to nie jest żart z tym hamulcem i kasowaniem błędu? Kiedyś słyszałem kawał o cygance i zupie na gwoździu. Czy przypadkiem do skasowania błędu nie wystarczy zdjęcie klemy i odczekanie? A jakiś gość śmieje się z wszystkich, którzy wsiadają do auta i wciskają hamulec?
W nowożytnym języku to się chyba trollowanie nazywa:)
Ps. Tak się zastanawiam czy to nie jest żart z tym hamulcem i kasowaniem błędu? Kiedyś słyszałem kawał o cygance i zupie na gwoździu. Czy przypadkiem do skasowania błędu nie wystarczy zdjęcie klemy i odczekanie? A jakiś gość śmieje się z wszystkich, którzy wsiadają do auta i wciskają hamulec?

W nowożytnym języku to się chyba trollowanie nazywa:)
- Od: 25 paź 2010, 13:05
- Posty: 21
xedos1972 napisał(a):z tego co pamiętam to ma na celu szybsze rozładowanie napięcia ze sterownika ,jak odepniesz klemę i będziesz czekał odpowiednio długo to błędy też się skasują .
[/quotemalew napisał(a):Tak to jest jak w nocy się szuka:)
Dzięki za pomoc.
Podpowiecie jeszcze czy jeśli bym podłączył Mazdę pod kompa to czy znajdę konkretnie co jej dolega, czy trzeba sprawdzać wszystko po kolei co związane z tym błędem?
A na to znacie odpowiedź? Coś komputer pomoże?
- Od: 25 paź 2010, 13:05
- Posty: 21
po pierwsze może być uzupełnił profil jak należy .
po drugie czytanie nie boli i zacznij może od tego : viewtopic.php?f=465&t=153543
po trzecie nie masz OBDII
po drugie czytanie nie boli i zacznij może od tego : viewtopic.php?f=465&t=153543
po trzecie nie masz OBDII
xedos1972
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości