Witam Panowie, z góry piszę że nie wiem jak inaczej nazwać temat.
Ale w gruncie rzeczy chodzi mi o to czy wylatuję nią dużo oleju w naszych silnikach?
Czy są problemy tak jak w przypadku VW że zamarza zimą?
Pytam bo chce ją wykorzystać do napowietrzania w patencie cos a'la econokit, reaktor Panton'a itd. Nie wiem czy ktoś słyszał czy nie, nie ważne. Jeśli leci dużo oleju to muszę zamontować jakis "oil catchtank". Chodzi mi o odpowiedź na pytania, a pewnie pojawi się dużo komentarzy samych "teoretyków" odnośnie w/w patentów.
Odma
Strona 1 z 1
Ale chyba nie idzie go aż tak dużo bo jednak w DiTD wychodzi z pokrywy zaworów i wchodzi zaraz przed turbiną. Jeśli by go szło faktycznie aż tyle to widać by było ubytek oleju w silniku. Nie zauważyłem żeby mi oleju ubywało, a sprawdzam co jakiś czas poziom.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
pary oleju oczywiście uciekają odmą lecz ich ilość nie jest duża, zależy to też od leju i stanu podkładek pod wtryskami i kondycji motoru.
Chcesz parę wodną do silnika podać?
Chcesz parę wodną do silnika podać?
Tak. Tylko ze nie tak do konca. Wstukajcie sobie w google econokit. I bedzie wszystko jasne. Na wolnych obrotach nic nie bubluje dlatego chce dolozyc osobno z odmy zasilanie dodatkowe. Jeden facet na forum innym tak zrobil i hula ale to bylo w passacie b5.
Wysłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 4
Wysłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 4
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Odme mam podłączoną tylko po to żeby wytwarzała bąbelki w zbiorniku na wolnych obrotach. Drugie dojście powietrza jest i tak zrobione, ale tam powietrze jest zasysane dopiero przy ok 2000 obr.
Na temat HHO jest temat na forum i tam też napisałem że miałem u Siebie i jedyne co osiągnąłem to podwyższone spalanie do ponad 7 litrów gdzie madzia mi nawet zimą tyle nie pali. HHO według mnie to chłam i nic więcej. Ten sposób testuję z tym ustrojstwem a'la econokit i narazie widzę po wskaźniku poziomu paliwa że pali mniej. Ale to wszystko dopiero zweryfikuje tankowanie najbliższe do pełna. Ale to tyle w temacie.
W takim razie gdzie znajduję się odpowietrzenie skrzyni korbowej w silniku DiTD?
To co podłączyłem działa bo dmucha na wolnych obrotach i o to mi chodziło, dmucha ciepłym powietrzem i też o to chodziło.
Na temat HHO jest temat na forum i tam też napisałem że miałem u Siebie i jedyne co osiągnąłem to podwyższone spalanie do ponad 7 litrów gdzie madzia mi nawet zimą tyle nie pali. HHO według mnie to chłam i nic więcej. Ten sposób testuję z tym ustrojstwem a'la econokit i narazie widzę po wskaźniku poziomu paliwa że pali mniej. Ale to wszystko dopiero zweryfikuje tankowanie najbliższe do pełna. Ale to tyle w temacie.
W takim razie gdzie znajduję się odpowietrzenie skrzyni korbowej w silniku DiTD?
To co podłączyłem działa bo dmucha na wolnych obrotach i o to mi chodziło, dmucha ciepłym powietrzem i też o to chodziło.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości