Wymiana rozrządu – różne szkoły

Postprzez magicadm » 19 sty 2007, 22:49

czym rożnia sie te dwa napinacze hydrauliczne:


Kiedyś dzwoniłem do JC – powiedzieli, że to to samo, tylko inne ceny i że mają na stanie tylko jedną pozycję
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez marekst74 » 28 sty 2007, 00:56

Mam jeszcze jedno pytanie jaki pasek Gates do Mazdy 323f BJ 90 KM 5510XS czy 5482XS
Początkujący
 
Od: 23 lis 2006, 14:33
Posty: 4

Postprzez magicadm » 28 sty 2007, 11:44

marekst74 napisał(a):Mam jeszcze jedno pytanie jaki pasek Gates do Mazdy 323f BJ 90 KM 5510XS czy 5482XS

Żaden!!! Powieś na nich tego pacjenta, który je Tobie wciska za...
Tylko UNITTA
KUR...Ile razy można o tym samym.............:|


I proszę...nie pytaj dlaczego....
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez __1__diabeł » 28 sty 2007, 16:04

co sądzicie o paskach firmy JC.
Początkujący
 
Od: 12 gru 2006, 21:41
Posty: 5
Skąd: nowy sącz
Auto: mazda323f JMZBG14E200672016

Postprzez xANDy » 28 sty 2007, 17:17

diabeł napisał(a):co sądzicie o paskach firmy JC
A jak myślisz – po co istnieje ten post?? Przeczytaj ostatnie paręnaście stron a będziesz wiedział co myślimy o tych paskach w DITD. A Ty kolego mówisz o innym silniku, jak wynika z Twojego VIN'u, więc szukaj innego postu i tam zadaj takie pytanie. Odnośnie B6 zadaj pytanie dla posiadaczy B6 – tak na wszelki wypadek – benzynowa wersja... DiTD to diesel :D
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez josi80 » 31 sty 2007, 19:56

witam, wiem ze tu mowa o orygnałach ale co myslicie o czesciach BOSCH'a , jak mi serwis wlasnie BOSCH'a zaproponowal wszystkie czesci nawet pompe wody po srednio 200pln za sztuke, wydaje sie byc interesujace, tylko ciekawe ile wytrzymaja?calosc , pasek, napinacz , rolki, pompa okola 1000pln , tylko czy faktycznie bosch produkuje wszytkie te czesci??dziekuje za odp
Początkujący
 
Od: 29 sie 2006, 13:10
Posty: 17
Auto: 323f BJ 2.0 DiTD 90KM

Postprzez magicadm » 31 sty 2007, 21:22

josi80 napisał(a):, tylko czy faktycznie bosch produkuje wszytkie te czesci??dziekuje za odp

Na pewno nie, wsadzą tobie najtansze części z JC i bedą ściemniać jak ASO z Łodzi:
"jak sam nie zepsujesz to się nie zepsuje" itp.

Najlepiej poproś ich o pokazanie części przed decyzją...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez xANDy » 31 sty 2007, 22:06

A co – dają gwarancję na 90kkm na własną robotę??
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Jaksa » 31 sty 2007, 23:54

josi80 napisał(a):bosch produkuje wszytkie te czesci
Paski tak ale nie są za mocne. Firma Mabi w Warszawie ma owe paski ale po paru przypadkach zerwania kupują Unittę.....
josi80 napisał(a):rolki, pompa
Bosch tego nie produkuję ( ja jeszcze nie widziałem )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez josi80 » 1 lut 2007, 17:35

xANDy napisał(a):A co – dają gwarancję na 90kkm na własną robotę??

powiedzieli ze daja gwarancje na rok zarowno na czesci jak i robocizne, tylko ciekawe czy po przejechaniu sredniorocznego przebiegu 20 – 30 tys km bedzie to dalej chodzilo
Początkujący
 
Od: 29 sie 2006, 13:10
Posty: 17
Auto: 323f BJ 2.0 DiTD 90KM

Postprzez marekst74 » 1 lut 2007, 18:53

Dlaczego pasek Gatsa do DITD jest prawie dwa razy droższy od paska z autoryzowanego serwisu??
Początkujący
 
Od: 23 lis 2006, 14:33
Posty: 4

Postprzez magicadm » 1 lut 2007, 19:29

marekst74 napisał(a):Dlaczego pasek Gatsa do DITD jest prawie dwa razy droższy od paska z autoryzowanego serwisu??

Gates kosztuje 700zł??? <szok>
ORY UNITTA Z ASO to koszt ok 350zł...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez xANDy » 1 lut 2007, 23:48

Jam mam chyba teraz pasek bosh'a bo ory się urwał... :|
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Jaksa » 1 lut 2007, 23:58

xANDy napisał(a):Jam mam chyba teraz pasek bosh'a
I kto to napisał ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez xANDy » 2 lut 2007, 00:02

Jaksa napisał(a):I kto to napisał ?

Jaksa napisał(a):xANDy napisał:
Jam mam chyba teraz pasek bosh'a

No chyba widać... ja go nie zakładałem.. Nie wiem co mam zrobić. Boję się dotknąć napinacza... :(
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Jaksa » 2 lut 2007, 00:06

xANDy napisał(a):ja go nie zakładałem..
Ty byś takiego nie zamontował , lubisz ryzyko <lol>
xANDy napisał(a):Nie wiem co mam zrobić
Jak to co ? rozebrac i wymienic.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez xANDy » 2 lut 2007, 00:13

Łatwo Ci powiedzieć... masz własny warsztat i robiłeś to dziesiątki razy. Ja jednak nie jestem zawodowym mechanikiem tylko księdzem. Musiałbym wymienić nie tylko pasek ale i pompę wody (przy okazji, chociaz wcale nie wiadomo ile ma przejechane, czy ma luzy itp).

Auto kupiłem przy dystansie 140kkm (tyle było na szafie <lol> ). Po 7 kkm padł napinacz wraz z oryginalnym paskiem (unitta), założono więc nowy napinacz i nowy pasek. Nie miałem wtedy jeszcze pojęcia o samochodach zbyt wielkiego. Uczyłem się od zera na madzi. Jedyne co wiedziałem (2 lata temu) to, że benzyniak od diesla rózni się paliwem...
Teraz mam 192kkm... ile wytrzyma pompa? ile wytrzyma pasek? Kto mi da gwarancję, że jak dotknie napinacza przy podmianie paska, że nie "klęknie" przed pełnym rekursem 90kkm....?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Jaksa » 2 lut 2007, 00:24

xANDy napisał(a): masz własny warsztat
....i brak czasu na własne auto <lol> w niedzielę nie mozna pracowac ( wiesz dlaczego )
xANDy napisał(a):Ja jednak nie jestem zawodowym mechanikiem
Ale dobrze sobie radzisz ......wiec do dzieła , naprawimy wirtualnie albo zapraszam do siebie.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez magicadm » 2 lut 2007, 00:47

xANDy napisał(a): Nie wiem co mam zrobić. Boję się dotknąć napinacza... :(

Przecież razem analizowaliśmy serwisówkę od napinacza, jezeli zrobisz tak jak w niej piszą – nie ma prawa się zepsuć.
Stan pompy też określisz po zdjęciu paska.

PS
To ile w końcu kosztuje ten pasek Boscha???
W ubiegłą sobotę spotkałem kolejne DITD, któremu kowal włożył jakiś zamiennik paska...Napinacz stary, zapewne po imadle...:|
Uświadomiłem właściciela (z serwisówką w ręku) jak bardzo ryzykuje...Szkoda takiej pięknej Premacy, ale trudno...:(
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez xANDy » 2 lut 2007, 11:27

Jak sam wiesz Mariusz, analiza papierów to jedno, a koszty remontów to drugie. Poza tym – wiesz jak będę wyglądał, jak przełożę pasek (ew. pompę) a okaże się, że za 20kkm padnie rozrząd.......?

:|
PS. potrzebowałbym pożyczyć pompę wody, rozebrać rozrząd – i sprawdzić w jakim stanie jest pompa. Jeśli jest ok – oddam pompę, jeśli jest do wymiany, to zapłacę za nią.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323