Silnik przerywa
Witam! Może smok w zbiorniku jest troche zapchany. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
panowie moja bj ditd zawiodla mnie pierwszy raz
jechalem sobie na zagrzanym silniku wrzucam trzy dodaje gazu nagle dup!!!!kopka dymu z wydechu silnik zgasl i juz nie zapalil.
mechanik stwierdzil rozrzad ok mial ktos taki problem???pozdro
mechanik stwierdzil rozrzad ok mial ktos taki problem???pozdro
- Od: 21 cze 2009, 12:52
- Posty: 57
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 323f bj 2.0 ditd 101km
witam,
mam następującym problem. Kiedy temperatura schodzi poniżej 0C mam kłopoty z odpaleniem samochodu. Włącza się kontrolka świec żarowych i miga. Dopóki nie zgaśnie nie idzie uruchomić silnika. Trwa to różnie czasami 1 min czasami 5 min. Odczytałem błąd P1182. Udałem się do samochodu, wyciągnąłem przekaźnik, wyczyściłem styki, ale niestety bez rezultatu:(. Czym to jest spowodowane, że czujni szwankuje przy niskiej temperaturze? Bardzo proszę o pomoc.
mam następującym problem. Kiedy temperatura schodzi poniżej 0C mam kłopoty z odpaleniem samochodu. Włącza się kontrolka świec żarowych i miga. Dopóki nie zgaśnie nie idzie uruchomić silnika. Trwa to różnie czasami 1 min czasami 5 min. Odczytałem błąd P1182. Udałem się do samochodu, wyciągnąłem przekaźnik, wyczyściłem styki, ale niestety bez rezultatu:(. Czym to jest spowodowane, że czujni szwankuje przy niskiej temperaturze? Bardzo proszę o pomoc.
- Od: 19 maja 2009, 18:16
- Posty: 6
- Skąd: Wrocław/Ostrów Wlkp
- Auto: Mazda 323F 2.0 DiTD 1999
ParysDzień dobry
Jestem posiadaczem mazdy 626 diesel 1998 rok i mam problem, samochód szarpie między 1,7-3 tylko wtedy gdy jest zimno albo mokro,przestaje tak gdzieś po 5 km problemy zaczęły się w październiku wraz ze spadkiem temp. mam wymieniony olej, filtr paliwa i oleju oraz rozrząd. Myślało nad nim już 2 mechaników i nic, drugi raz wymontowali rorząd, bo drugi mechanik uważał że ten wcześniejszy źle go zrobił i że trzeba jeszcze wymienic napinacz hydraulitczny czego wcześniej nie zrobił tamten. Czy ma Pan jakieś pomysły z doświadczenia co może być przyczyną szarpania. bardzo proszę o pomoc.
Mam jeszcze 2 małe problemy ktorych tez nie potrafie rozwiązać, świeci kotrolka napinacza i kod 48 oraz świeci kontrolka świec, a świece są ok. BArdzo bardzo proszę o jakąś radę. pozdrawiam
Jestem posiadaczem mazdy 626 diesel 1998 rok i mam problem, samochód szarpie między 1,7-3 tylko wtedy gdy jest zimno albo mokro,przestaje tak gdzieś po 5 km problemy zaczęły się w październiku wraz ze spadkiem temp. mam wymieniony olej, filtr paliwa i oleju oraz rozrząd. Myślało nad nim już 2 mechaników i nic, drugi raz wymontowali rorząd, bo drugi mechanik uważał że ten wcześniejszy źle go zrobił i że trzeba jeszcze wymienic napinacz hydraulitczny czego wcześniej nie zrobił tamten. Czy ma Pan jakieś pomysły z doświadczenia co może być przyczyną szarpania. bardzo proszę o pomoc.
Mam jeszcze 2 małe problemy ktorych tez nie potrafie rozwiązać, świeci kotrolka napinacza i kod 48 oraz świeci kontrolka świec, a świece są ok. BArdzo bardzo proszę o jakąś radę. pozdrawiam
-
klusek666
klusek666 napisał(a):świeci kotrolka napinacza i kod 48 oraz świeci kontrolka świec, a świece są ok.
Witam. O kodzie 48 jest w dziale 323/MX-3. Jeżeli miga Ci kontrolka od świec żarowych to musisz wystukać kod błędu. Instrukcja do tego jest w poradniku diesla. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Witam.
wszystko mi mówi że ten zawór TCV robi sporo problemów z szarpaniem silnika.Już kilka dni śledzę forum i chyba trzeba będzie zakupić nowy. zauważyłem że im jest niższa temperatura np.-15 tym później zaczyna szarpać. nabieram pewności w moich domysłach.ale może ktoś mnie poprawi.szarpie tylko wtedy gdy zawór przestawia kąt wtrysku na pompie, a przestawia gdy jest zimny.jak zapalę to nie szarpie dopiero jak zacznę jechać i teraz jeśli jest mocno zimno to silnik musi dłużej się nagrzewać (później zaczyna szarpać) w granicach -5 do około+10 silnik szybciej łapie temperaturę i zaczyna szybciej szarpać praktycznie zaraz po starcie. wydaje mi się że szarpie gdy TCV zmienia kąt wtrysku przechodząc z trybu zimnego na ciepły. dlatego w lato nie ma tego problemu bo TCV jest w trybie ciepłym. czy ktoś myśli podobnie jak ja? pozdrawiam
wszystko mi mówi że ten zawór TCV robi sporo problemów z szarpaniem silnika.Już kilka dni śledzę forum i chyba trzeba będzie zakupić nowy. zauważyłem że im jest niższa temperatura np.-15 tym później zaczyna szarpać. nabieram pewności w moich domysłach.ale może ktoś mnie poprawi.szarpie tylko wtedy gdy zawór przestawia kąt wtrysku na pompie, a przestawia gdy jest zimny.jak zapalę to nie szarpie dopiero jak zacznę jechać i teraz jeśli jest mocno zimno to silnik musi dłużej się nagrzewać (później zaczyna szarpać) w granicach -5 do około+10 silnik szybciej łapie temperaturę i zaczyna szybciej szarpać praktycznie zaraz po starcie. wydaje mi się że szarpie gdy TCV zmienia kąt wtrysku przechodząc z trybu zimnego na ciepły. dlatego w lato nie ma tego problemu bo TCV jest w trybie ciepłym. czy ktoś myśli podobnie jak ja? pozdrawiam
TCV cieknie? generalnie jakby nasze autka śmigały w cieplejszym klimacie to pompy przejeżdżałyby znacznie większe przebiegi bez dotykania
Jak szarpie to można zaaplikować Forte. CZASEM może pomóc ale w większości przypadków trzeba przygotować się na nieco gorszy scenariusz.....
Jak szarpie to można zaaplikować Forte. CZASEM może pomóc ale w większości przypadków trzeba przygotować się na nieco gorszy scenariusz.....
witam.
zaraz to co ten TCV też potrafi cieknąć? czy tylko ten SPV? SPV to ten gruby walec wkręcony od góry do pompy. A TCV od dołu czy tak? i oba ciekną? to jakaś lipa ze strony denso.
jak przyjdzie oba wymienić to masakra.trochę mnie ta mazda rozczarowała. a miała być bezawaryjna. 
zaraz to co ten TCV też potrafi cieknąć? czy tylko ten SPV? SPV to ten gruby walec wkręcony od góry do pompy. A TCV od dołu czy tak? i oba ciekną? to jakaś lipa ze strony denso.

pawlo1030 napisał(a):witam.
zaraz to co ten TCV też potrafi cieknąć?
Tak.
pawlo1030 napisał(a):SPV to ten gruby walec wkręcony od góry do pompy. A TCV od dołu czy tak?
Tak. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Ale jeśli dobrze myślę to za szarpanie odpowiada TCV? bo wyczytałem że jak padnie SPV to nie można odpalić a u mnie pali na pół obrotu.zacznę kasiorkę odkładać na tego TCV. a ma ktoś namiar gdzie można za rozsądne pieniądze kupić poza alledrogo? ręce opadają.
pozdrawiam
pozdrawiam
Zawory denso można kupić w Warszawie. Diesel sytem. Na allegro będziesz miał taniej.
- Od: 26 paź 2009, 16:08
- Posty: 9
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2.0D (GY)
na pompie jest ten plastik i nie widać czy cieknie czy nie. zimno na zewnątrz więc nawet nie chce mi sie tam zaglądać. a czy jest możliwość że padł TCV a nie cieknie?. muszę się zebrać i zobaczyć co i jak.
dziś zdiagnozowałem problem. Zdjąłem obudowę przekaźnika paliwa i po przekręceniu kluczyka przekaźnik się nie załącza. Zmierzyłem napięcie, które do chodzi do przekaźnika i wynosiło ono ok. 3 V. Dopiero po kilku minutach przekaźnik zadziałał i wtedy pojawiło się prawidłowe 12 V. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
- Od: 19 maja 2009, 18:16
- Posty: 6
- Skąd: Wrocław/Ostrów Wlkp
- Auto: Mazda 323F 2.0 DiTD 1999
bronex16 napisał(a):dziś zdiagnozowałem problem. Zdjąłem obudowę przekaźnika paliwa i po przekręceniu kluczyka przekaźnik się nie załącza. Zmierzyłem napięcie, które do chodzi do przekaźnika i wynosiło ono ok. 3 V. Dopiero po kilku minutach przekaźnik zadziałał i wtedy pojawiło się prawidłowe 12 V. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
"przekaźnika paliwa" – a dokładnie? w skrzynce bezpieczników/przekaźników – o to Ci chodzi?
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
b5b4 – też chciałbym mieć
tutaj juz kilka osób opisywała problemy związane z tym przekaźnikiem. wyczyść go, zobacz czy styki nie są nadpalone – zarówno w przekaxniku jak i w miejscu mocowania. jak nie pomoże – to wymień – trochę drogi (chyba 450), ale cena spokoju jest bezcenna
tutaj juz kilka osób opisywała problemy związane z tym przekaźnikiem. wyczyść go, zobacz czy styki nie są nadpalone – zarówno w przekaxniku jak i w miejscu mocowania. jak nie pomoże – to wymień – trochę drogi (chyba 450), ale cena spokoju jest bezcenna
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości