Dla ciekawych, ciekawy problem. Prosze o pomoc.

Postprzez cezarII » 22 sty 2013, 20:15

RF2F
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez adam79 » 22 sty 2013, 20:30

a ilo konny? 90 czy 101
i powiedz gdzie widziales te koncowki na necie?
Początkujący
 
Od: 27 cze 2010, 22:04
Posty: 21
Skąd: elblag

Postprzez cezarII » 22 sty 2013, 20:36

101 i czemu sie skupiacie na tych końcówkach tak? Zarasz poszukam i moze znajde ta strone.
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez adam79 » 22 sty 2013, 20:42

ok to wrzuc adres tej strony.
bo duzo ludzi juz szukalo koncowek do tego modelu i jakos nikt nie znalazl.
Początkujący
 
Od: 27 cze 2010, 22:04
Posty: 21
Skąd: elblag

Postprzez cezarII » 22 sty 2013, 20:44

Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez ewemarkam » 22 sty 2013, 21:42

cezarII napisał(a):za Toruniem w Łysomicach. mam RF4F


cezarII napisał(a):RF2F


No to w końcu jaki, poza tym trochę odbiegliście od tematu. Więc co teraz stwierdził mechanik skoro to nie końcowki wtryskiwaczy?
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez cezarII » 22 sty 2013, 21:48

no bo mysałem ze jest RF4F bo na pompie tez tak miałem ale potem zauważyłem ze na silniku pisze RF2F . Nic nie sierdził szuka dalej co moze byc bo jedynie co mu przychodzi to pompa na myśl.
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez Neonixos666 » 23 sty 2013, 00:42

masz silnik RF4F. Zadowolony z wymiany końcówek?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 23 sty 2013, 10:00

cezarII napisał(a):widziałem także końcówki do mojej mazdy w necie i kosztowały 90 zł.. a wiec chyba sa Panowie.

nie sądzę, żebyś nowe oryginalne kupił w tej cenie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez cezarII » 23 sty 2013, 12:38

po wymianie tych koncówek nie wydaje mi sie zamulona ale co moge mowic skoro po dodaniu gazu mi gasnie odrazu.
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez kierownik » 23 sty 2013, 14:22

najpierw Ci auto chodziłio, ale przerywało, kopciło i gasło, później było to:

cezarII napisał(a):wykazało ze EGR jest zabrudzony a wiec wyczyścili ale to nie pomogło

cezarII napisał(a):mechanik powiedział ze leci piana z pompy z dwóch wtrysków to pewnie najprawdopodobniej będzie zepsuta pompa

cezarII napisał(a):mowili ze to moze byc kolektor lub katalizator zapchany.

cezarII napisał(a):co do pompy to w salonie stwierdzili ze wszystko jest ok z nia odpowiednie dawki paliwa podaje.

cezarII napisał(a):panowie stwierdzili ze to moze byc pęknięta uszczelka pod głowicą

cezarII napisał(a):ze olej jest na tłokach, i stwierdzili ze na 1 i 4 tłoko jest 40mpa

cezarII napisał(a):ale on je wyciągną właśnie i wtedy sprawdził i mów ze leja...

cezarII napisał(a):po wymianie tych koncówek nie wydaje mi sie zamulona ale co moge mowic skoro po dodaniu gazu mi gasnie odrazu.


pozdrów mechanika ;)

nie trzeba było od razu zabrać się za właściwą diagnozę właściwej osoby na tym forum?

tadziol napisał(a):
cezarII napisał(a):sprawdziłem i mi cyka

czyli sterowanie TCV-em jest ok.
cezarII napisał(a):co dziwne jak odpompowałem na pompce troch to madzia mi wskoczyła do 3000obr.

tadziol napisał(a):ewidentny niedobór paliwa lub mieszanina paliwo-powietrze.

i nadal się tego trzymam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez cezarII » 23 sty 2013, 14:46

no to czym jest spowodowany ten niedobór paliwa? słucham propozycji? Skoro gasnie mi przy dodawaniu gazu czyli musi dostawać za mało paliwa ale przez co może nie dostawać...
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez kierownik » 23 sty 2013, 16:41

dobijcie mnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez tadziol » 23 sty 2013, 21:57

kierownik napisał(a):dobijcie mnie

a mogę nogą ? bo ręce to mi opadły.... <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 23 sty 2013, 23:20

Mam nadzieję że rozliczyłeś mechanika ze złej diagnozy bo ja bym za robotę nie zapłacił.

Sprawdź na początku czy paliwo swobodnie dochodzi do pompy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez ewemarkam » 24 sty 2013, 20:55

Podobno sprawdzał, w pierwszych paru postach jest o tym. A może to pedał gazu szwankuje... ale sterownik silnika by chyba wywalił jakiś błąd.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez cezarII » 3 lut 2013, 14:08

A wiec moja madzia jest juz zrobiona : ) W pompie wtryskowej w srodku odkreciły się jakies sróbki od pompki wstepnej i to była cała przyczyna tego wszystkiego.
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez tadziol » 3 lut 2013, 16:52

tadziol napisał(a):to z pierwszego postu:

cezarII napisał(a): zgasła a kiedy ja ponownie zapaliłem zaczeła mi kopcic na biało dochodziło do 2000 obrotow i przerywała.


czyli ewidentny niedobór paliwa lub mieszanina paliwo-powietrze.

czyli miałem rację :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez kierownik » 3 lut 2013, 22:14

tadziol napisał(a):
tadziol napisał(a):to z pierwszego postu:

cezarII napisał(a): zgasła a kiedy ja ponownie zapaliłem zaczeła mi kopcic na biało dochodziło do 2000 obrotow i przerywała.


czyli ewidentny niedobór paliwa lub mieszanina paliwo-powietrze.

czyli miałem rację :D


nie spodziewałem się że będzie inaczej <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323