Dla ciekawych, ciekawy problem. Prosze o pomoc.
pomyłka to jesat ten link: http://www.sklep.gazparts.pl/rozpylacz_koncowka_wtrysku_denso_mazda-5099i
- Od: 16 gru 2012, 15:25
- Posty: 35
- Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.
cezarII napisał(a):za Toruniem w Łysomicach. mam RF4F
cezarII napisał(a):RF2F
No to w końcu jaki, poza tym trochę odbiegliście od tematu. Więc co teraz stwierdził mechanik skoro to nie końcowki wtryskiwaczy?
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
masz silnik RF4F. Zadowolony z wymiany końcówek?
cezarII napisał(a):widziałem także końcówki do mojej mazdy w necie i kosztowały 90 zł.. a wiec chyba sa Panowie.
nie sądzę, żebyś nowe oryginalne kupił w tej cenie
najpierw Ci auto chodziłio, ale przerywało, kopciło i gasło, później było to:
pozdrów mechanika
nie trzeba było od razu zabrać się za właściwą diagnozę właściwej osoby na tym forum?
cezarII napisał(a):wykazało ze EGR jest zabrudzony a wiec wyczyścili ale to nie pomogło
cezarII napisał(a):mechanik powiedział ze leci piana z pompy z dwóch wtrysków to pewnie najprawdopodobniej będzie zepsuta pompa
cezarII napisał(a):mowili ze to moze byc kolektor lub katalizator zapchany.
cezarII napisał(a):co do pompy to w salonie stwierdzili ze wszystko jest ok z nia odpowiednie dawki paliwa podaje.
cezarII napisał(a):panowie stwierdzili ze to moze byc pęknięta uszczelka pod głowicą
cezarII napisał(a):ze olej jest na tłokach, i stwierdzili ze na 1 i 4 tłoko jest 40mpa
cezarII napisał(a):ale on je wyciągną właśnie i wtedy sprawdził i mów ze leja...
cezarII napisał(a):po wymianie tych koncówek nie wydaje mi sie zamulona ale co moge mowic skoro po dodaniu gazu mi gasnie odrazu.
pozdrów mechanika
nie trzeba było od razu zabrać się za właściwą diagnozę właściwej osoby na tym forum?
tadziol napisał(a):cezarII napisał(a):sprawdziłem i mi cyka
czyli sterowanie TCV-em jest ok.cezarII napisał(a):co dziwne jak odpompowałem na pompce troch to madzia mi wskoczyła do 3000obr.tadziol napisał(a):ewidentny niedobór paliwa lub mieszanina paliwo-powietrze.
i nadal się tego trzymam
Mam nadzieję że rozliczyłeś mechanika ze złej diagnozy bo ja bym za robotę nie zapłacił.
Sprawdź na początku czy paliwo swobodnie dochodzi do pompy.
Sprawdź na początku czy paliwo swobodnie dochodzi do pompy.
Podobno sprawdzał, w pierwszych paru postach jest o tym. A może to pedał gazu szwankuje... ale sterownik silnika by chyba wywalił jakiś błąd.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
tadziol napisał(a):to z pierwszego postu:
cezarII napisał(a): zgasła a kiedy ja ponownie zapaliłem zaczeła mi kopcic na biało dochodziło do 2000 obrotow i przerywała.
czyli ewidentny niedobór paliwa lub mieszanina paliwo-powietrze.
czyli miałem rację
tadziol napisał(a):tadziol napisał(a):to z pierwszego postu:
cezarII napisał(a): zgasła a kiedy ja ponownie zapaliłem zaczeła mi kopcic na biało dochodziło do 2000 obrotow i przerywała.
czyli ewidentny niedobór paliwa lub mieszanina paliwo-powietrze.
czyli miałem rację
nie spodziewałem się że będzie inaczej

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości