Witam,
Moje autko Bj DiTD 2.0 101, 2001r. Ostatnio wybrałem się w dłuższą podróż (1500km) moją madzią. W drodze powrotnej dostrzegłem, że podczas jazdy na 1,2,3,4 biegu przy 2000-2500tys obr. słychać tak jakby drobne trzaski z silnika, bądź iskrzenie w trybie nietrwałym, przerywanym.Podczas gdy wrzucę 5-ty bieg, dźwięk ustaje nawet gdy osiągam 3000tys. obr. . Nie wiem co może być przyczyną tych dźwięków, a podobnego tematu na forum nie znalazłem, więc postanowiłem założyć nowy wątek. Dodam też, że przed podróżą wymieniałem cały rozrząd- czy jest możliwość że jest to wina rozrządu?, lub zaworów silnika??. Może ktoś się już spotkał z takim przypadkiem.
Pozdrawiam Damian.
Dopisano 15 paź 2012, 13:52:
chciałem jeszcze dodać, że ten dźwięk jest niezależny od tego czy silnik jest zimny czy dobrze nagrzany. Podczas wolnej pracy na tzw."luzie" silnik chodzi równo bez falowania itp.
Silnik-dziwne trzaski
Strona 1 z 1
dziwnie tak prze neta dojść co to może być i myślę że bez nagrania ciężko będzie określić te ,,trzaski"
A może czegoś Ci nie dokręcili, np: osłony rozrządu, i wpada w rezonans..
Nagraj filmik to może, łatwiej będzie zdiagnozować przyczynę.
A rozrząd to oryginalny?
Nagraj filmik to może, łatwiej będzie zdiagnozować przyczynę.
A rozrząd to oryginalny?
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
res159 napisał(a):jeżeli chodzi o rozrząd to jest tam pasek contitech, pompa GMB i rolki SKF, zapłaciłem za to nie mało 1100zł i dostałem gwarancje na 5 lat lub 70 tys. km. mówili że niby wszystko jest w porządku z rozrządem...
zapłaciłeś jak za oryginalny rozrząd a dostałeś tanie zamienniki, jest to bomba która w każdej chwili może dać o sobie znać. Ten pasek nie wytrzyma tyle a pompa wody może się w każdej chwili rozpaść. Poczytaj sobie w dziale ditd co się dzieję jak zakłada się nie oryginalny rozrząd. Miłej jazdy
Uahahaha... Neon, Ty to umiesz pocieszyć
Gdzie znalazłeś taki piękny zestaw rozrządu? Zdejmuj go i oddaj jak się da. Za tą cenę kupisz w pełni oryginalny rozrząd. A jak nie to jak kolega wyżej napisał, Miłej jazdy
Gdzie znalazłeś taki piękny zestaw rozrządu? Zdejmuj go i oddaj jak się da. Za tą cenę kupisz w pełni oryginalny rozrząd. A jak nie to jak kolega wyżej napisał, Miłej jazdy
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
Krzysiek24 napisał(a):Uahahaha... Neon, Ty to umiesz pocieszyć
A co ja będę słodził, contitecha nie zamontowałbym nawet do napędu alternatora już raz w pewnej toyocie widziałem co się stało z nowym paskiem po 3km.
no ale ,,rób swoje, rób swoje ryzyko będzie Twoje"
Neonixos666 napisał(a):A co ja będę słodził, contitecha nie zamontowałbym nawet do napędu alternatora
Ja przekonałem się o tym na własnej skórze. Posłuchawszy pewnego "specjalisty", to tylko napęd alternatora, założyłem to badziewie i się zaczęło nieskończone piszczenie świergotanie, jęczenie itp., żadne regulację i zapewnianie Pana, że się ułoży nie pomagały. W końcu zaczął mi wmawiać, że to nie pasek tylko łożyska alternatora.
Teraz mam pasek BANDO i cisza jak makiem zasiał.
- Od: 31 gru 2007, 22:56
- Posty: 14
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ 1.6 2001r.
Mazda 626 GD 2.0D LX 1990r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości