Zapowietrzanie sie układu paliwowego

Postprzez Brayan73 » 12 sty 2011, 22:01

znalazłem coś takiego :

http://allegro.pl/podkladki-pod-wtryski ... 03777.html

będą pasowały ??
pozdr.
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2009, 23:06
Posty: 43
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 90KM

Postprzez Bandit » 12 sty 2011, 22:31

Będą pasowały na 100% to aukcja naszego Rikiego ;) można mu zaufać <spoko> Ja też mam od niego i sobie chwalę Są mega dobre i od razu pytaj o podkładki pod przelewy w jednej wysyłce no i najlepiej filtr nowy i olej nowy, Riki ma wszystko, będzie pan zadowolony.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Brayan73 » 12 sty 2011, 23:08

dzięki za pomoc
jutro śmigam na zakupy a w sobotę biorę się za robotę
pozdr.
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2009, 23:06
Posty: 43
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 90KM

Postprzez Riki » 13 sty 2011, 00:54

Zapraszam :) tylko zadzwoń wcześniej proszę – 506 195 029.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Brayan73 » 15 sty 2011, 00:42

Dzięki za podkładki
Mam jeszcze pytanie czy te pod wtryskiwacze obojętnie którą stroną ??
bo z jednej są lekko zaokrąglone a z drugiej ostre
jutro praca :)
pozdr.
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2009, 23:06
Posty: 43
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 90KM

Postprzez Neonixos666 » 15 sty 2011, 01:08

Oj coś mi się obiło o uszy na forum, że ma znaczenie tylko musiałby ktoś napisać co wie którą stroną.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Brayan73 » 17 sty 2011, 17:04

witam
Remoncik zakończony
wyszły ładne kwiatki okazało się ze paliwo dostawało się ponieważ jedna ze śrubek przelewowych była pęknięta i nie dociskała podkładki razem z ta rurką.
Wymieniłem podkładki pod wtryskiwaczami i podkładki przelewowe, śrubę zakupiłem w servisie mazdy 23 PLN
Oczyszczone wtryskiwacze jeden był lekko skorodowany na samym czubku :(
czy wtryski w DITD się jakoś ustawia po takim remoncie czyszczeniu ??
Autko znowu pali na dotyk i nie dymi tak jak wcześniej (czarna chmura )
pozdr.
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2009, 23:06
Posty: 43
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 90KM

Postprzez Neonixos666 » 17 sty 2011, 17:14

No to super że auto zrobione <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 17 sty 2011, 18:52

Brayan73 napisał(a):Dzięki za podkładki


Również dziękuję.... :)

Brayan73 napisał(a):czy te pod wtryskiwacze obojętnie którą stroną


Szczerze mówiąc to jest obojętne, którą strona założysz... ja zakładam "okrągłą" do wtrysku.

Brayan73 napisał(a):Autko znowu pali na dotyk i nie dymi tak jak wcześniej


<spoko>

Brayan73 napisał(a): wtryski w DITD się jakoś ustawia po takim remoncie czyszczeniu


Rozumiem, że gniazda wtrysków oczyściłeś, same wtryski również więc teraz.... można zrobić mu płukankę FORTE ADFC a po niej spałować autko tak do 4000obr/min kilka razy – będzie dobrze :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Bandit » 17 sty 2011, 20:58

Riki napisał(a):Brayan73 napisał(a):
wtryski w DITD się jakoś ustawia po takim remoncie czyszczeniu


Rozumiem, że gniazda wtrysków oczyściłeś, same wtryski również więc teraz.... można zrobić mu płukankę FORTE ADFC a po niej spałować autko tak do 4000obr/min kilka razy – będzie dobrze

Czyli nie ustawia się <spoko> . Się wkłada wtryski i się śmiga śmiało, delektując się świstem turbawki :)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Brayan73 » 17 sty 2011, 22:42

gdzie można dostać to FORTE ADFC ??
pozdr.
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2009, 23:06
Posty: 43
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 90KM

Postprzez Bandit » 17 sty 2011, 22:51

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Brayan73 » 17 sty 2011, 22:55

właśnie to tez znalazłem :)
napisałem na PW czy będzie teraz dostępne

Przesyłka dotarła
jedno pytanie – preparat wlać przed tankowaniem czy po tankowaniu ??
pozdr.
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2009, 23:06
Posty: 43
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 90KM

Postprzez Neonixos666 » 25 mar 2011, 21:55

No i ja mam problem z zapowietrzaniem się układu paliwowego <płacze>
wymieniałem podkładki pod wtryskami i przelewowe oraz regulowałem luzy zaworowe,
Ułamałem śrubę przelewową ale została dorobiona zastępcza i było dobrze ale do czasu gdy ułamana została śruba od dekla i musiałem rozebrać przewody wtryskowe i wyjąć tą ściankę gdzie się przewody wkłada do wtrysków i wyjąć resztkę śruby. Po tym złożyłem wszystko do kupy. Na drugi dzień pojawił się problem i długo musiałem kręcić żeby odpaliła. Myślałem że to norma to tym rozkładaniu, ale nie. Wykręciłem ta dorabianą śrubę i byłą ona pęknięta to wiec dorobiona została druga mocniejsza i wszystko elegancji zostało skręcone. Do razu ją odpaliłem, zostawiłem ją zgaszoną na parę godzin, ale nadal długo trzeba kręcić żeby odpalić. Nie wiem co jest. Podkładki nowe, tylko ta śruba dorabiana ale będzie niedługo oryginalna, martwi mnie tylko to że na tej dorabianej było dobrze a teraz jest źle nie wiem co się stało że zapowietrza się.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Neonixos666 » 26 mar 2011, 16:34

Sory za posta pod postem ale znalazłem rozwiązanie swojego problemu z zapowietrzaniem. Otóż po wymianie podkładek pod przelewami zostały one za mocno skręcone a potem po ponownym odkręceniu i skręceniu nie spełniały już swojej roli i przepuszczały paliwo do oleju i zapowietrzał się układ. Założyłem stare podkładki i odpowiednio dokręciłem i jest wszystko ok. Jak ktoś chce sprawdzić czy podkładki nie przepuszczają paliwa musi zdjąć wężyk od nadmiaru wychodzącego na zewnątrz dekla i dmuchnąć w niego wtedy przy nieszczelności pojawiają się bąbelki przy śrubach przelewowych.

Nie była to wina samych podkładek ale zbyt mocnej siły dokręcenia oraz wielokrotnym odkręcaniu i przykręcaniu, pamiętajcie o tym <czytaj>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 26 mar 2011, 22:34

Neonixos666 napisał(a):Sorry za posta pod postem, ale znalazłem rozwiązanie swojego problemu

Rozgrzeszam i nakazuję poprawę :)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323