ciężko pali na ciepłym

Postprzez Riki » 23 gru 2009, 23:45

Paweł M. napisał(a):Oddając samochód do kogoś przypadkowego można narobić sobie i kosztów i niepotrzebnych stresów.


Dokładnie <spoko>

Ktoś kto zna temat – zrobi auto sprawnie. Mimo, że czasem może wydawać się drogi to warto zostawić mu samochód. Za wiedzę, sprzęt i umiejętności się płaci :)

aPa napisał(a):namierzyłem mechaniora w Tychach co naprawia mazdy (robi pompy Denso). dam znac czy koleś ogarnia i czy naprawił mi.


Daj znać co z tego wyszło :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez sienio » 2 sty 2010, 18:30

Mam mazdę 626 TDI 1999 rok i na zimnym silniku odpala dobrze jak jednak się przejadę i zgaszę auto to muszę czekać około 3-4godz zanim odpali i to z wielkim trudem. Jeśli ktokolwiek może mi odpisać co to może być?
sienio
 

Postprzez aPa » 13 sty 2010, 19:44

Witam
Własnie wracam od mechanika. Faktycznie stwierdził ze jest to pompa, a właściwie jej część (regulator, czy sterownik; w każdym razie bardzo częsta usterka). Cisnienie na zimnym to ponad 500atm, a na ciepłym 420atm i spadało z czasem.
Jak się okazało oni tych pomp nie naprawiają tylko wysyłają do Mabi. Ponoć to jedyna firma, która posiada maszynę do sprawdzania pompek z denso. (koszt naprawy w Mabi to: 1200zł robocizna + koszt części, który może być różny; gdyby się okazało że koszt częsci byłby bardzo wysoki i bym zrezygnował, to oni oddadza mi pompe w częsciach lub złożoną, ale nie działającą :| z tego względu że nie są w stanie doprowadzić jej do poprzedniego stanu).
Zdecydowałem sie na inną opcje. Koleś ma dojścia do używek. Przed zamontowaniem są sprawdzane (chyba też w Mabi) i jest na nie 6m-c gwarancji. Myśle, że dobre rozwiązanie. Koszt 2000zł. Teraz czekam aż przyjdzie pompka i będą ją zakładać.
Dam znać jak hula :)
Początkujący
 
Od: 9 paź 2009, 06:22
Posty: 15
Skąd: Tychy
Auto: 323f bj, 2.0 DITD 90KM, 1998r.

Postprzez Barthez » 13 sty 2010, 20:17

aPa napisał(a):Przed zamontowaniem są sprawdzane (chyba też w Mabi)

a jesli nie w mabi? i za 3 (6) miechy problem ci sie powtorzy? szykuj 5kzl i wysylaj do mabi (na naprawe licz 4 a reszta w rezerwie)
moja ditd miala 82KM i slabla az pompa padla. Po tuningu w mabi bylo 99KM i zupelnie inny samochod – chcial jezdzic ;)

ja sie na eksperymenty nie odwazylem – moze napisz do jaksy niech Ci cos poradzi – jest ekspertem jako mechanik mazdy, a zrobisz jak bedziesz chcial: twoja kasa -twoje ryzyko ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez aPa » 13 sty 2010, 21:14

no plan jest taki że sprzedam przed wakacjami :) skoro gwarancja jest i pompka bedzie sprawna to mam czyste sumienie. zepsutego auta nie sprzedawałbym
Początkujący
 
Od: 9 paź 2009, 06:22
Posty: 15
Skąd: Tychy
Auto: 323f bj, 2.0 DITD 90KM, 1998r.

PostTen post został usunięty przez KrysGH 25 wrz 2017, 21:17.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323