ciężko pali na ciepłym
1, 2
aPa napisał(a):czy ktoś się orientuje gdzie na Śląsku moge ją regenerowac??
W poradniku masz wymienione zakłady zajmujące się regeneracją pompek wtr.
pozdrawiam,
thy
v8 lover

thy
v8 lover

poczytałem. znalazłem. zadzwoniłem i wszystko wiem.
jest jedno ale
mianowicie, jak mam zagrzany silnik, przekrecam kluczyk, kontrolka swiec tylko mrugnęła (normalne na ciepłym), mija kilka sekund (np zapinam pasy w tym czasie) i próbuje zapalic, ale nie zapala (czasem za 5 razem zapali, a czasem nawet za 10 nie zapali)
przekrecam kluczyk na zero i próbuje znowu, ale tym razem od razu próbuje zapalic i zapala – zawsze.
dziwny objaw. może mam nie tylko problem z pompą wtryskową
jest jedno ale
przekrecam kluczyk na zero i próbuje znowu, ale tym razem od razu próbuje zapalic i zapala – zawsze.
dziwny objaw. może mam nie tylko problem z pompą wtryskową
- Od: 9 paź 2009, 06:22
- Posty: 15
- Skąd: Tychy
- Auto: 323f bj, 2.0 DITD 90KM, 1998r.
To ze nie odpala na ciepłym to nie jest pewne na 100% ze to wina pompy!
U jednego forumowicza własnie taki objaw, czyli nie odpalanie na ciepłym silniku w hofmanie zdiagnozowali jako opóźniony zapłon i przestawiony kąt wtrysku.
Ja tez mam ten problem, ale do rzeszowa to mi daleko i staram sie zalatwic to na miesciu (dolnyslask), ale co do ponownego odpalania z czekaniem to przyznam sie ze nie probowalem.
U jednego forumowicza własnie taki objaw, czyli nie odpalanie na ciepłym silniku w hofmanie zdiagnozowali jako opóźniony zapłon i przestawiony kąt wtrysku.
Ja tez mam ten problem, ale do rzeszowa to mi daleko i staram sie zalatwic to na miesciu (dolnyslask), ale co do ponownego odpalania z czekaniem to przyznam sie ze nie probowalem.
no własnie chce oddac auto do jakiegos ogarnietego mechanika zeby dokladnie sprawdzic co moze byc uszkodzone lub do regulacji. nie chcialbym od razu oddac do naprawy pompki. w alwi bielsko powiedzieli za sprawdzenie pompy 600zl a naprawa do 1800zł.
- Od: 9 paź 2009, 06:22
- Posty: 15
- Skąd: Tychy
- Auto: 323f bj, 2.0 DITD 90KM, 1998r.
Ja też miałem identyczny problem z odpalaniem na ciepłym silniku jak aPa . U mnie kontrolka świec żarowych też krótko świeciła przy zapalaniu nawet na mrozie, ze 4 sek. a na ciepłym to tylko migała. Sprawdziłem chyba wszystko, wyeleminowałem powietrze w paliwie( nowe przewody paliwowe) nie pomogło, luz zaworowy też ok był, nowe filtry, zero błędów na diagnostyce komputerowej,nowy akumulator wsadziłem bo stary padał, auto po odpaleniu bez problemu jezdziło. Obstawiałem pompe że pada albo coś innego.
U mnie bylo tak że jak samochód postał z 3 godz to zapalał.Na zimnym bez problemu.
Kilku mechaników sprawdzało auto i wszystko było ok. Przyszedł czas na elektryka.Znajomy polecił fachowca od japońców.
Pomógł dobry elektryk, podłaczył mi coś ( opornik albo coś innego) jeden kabel do czujnika z boku pompy a drugi kabel od tego opornika do kostki od wzbudzenia na alternatorze, chyba od temperatury pompy ale nie jestem pewien czy tak sie zwie. Teraz kontrolka swiec żarowych na zimnym pali sie z 9 sek, na ciepłym też dłużej, i jest wszystko ok, Pali od kopa.
Elektryk z białegostoku jak cos mogę dać namiar, ale od razu mówie że jest drogi:)
U mnie bylo tak że jak samochód postał z 3 godz to zapalał.Na zimnym bez problemu.
Kilku mechaników sprawdzało auto i wszystko było ok. Przyszedł czas na elektryka.Znajomy polecił fachowca od japońców.
Pomógł dobry elektryk, podłaczył mi coś ( opornik albo coś innego) jeden kabel do czujnika z boku pompy a drugi kabel od tego opornika do kostki od wzbudzenia na alternatorze, chyba od temperatury pompy ale nie jestem pewien czy tak sie zwie. Teraz kontrolka swiec żarowych na zimnym pali sie z 9 sek, na ciepłym też dłużej, i jest wszystko ok, Pali od kopa.
Elektryk z białegostoku jak cos mogę dać namiar, ale od razu mówie że jest drogi:)
-
bobra
bobra napisał(a):na ciepłym to tylko migała
bobra napisał(a):zero błędów na diagnostyce komputerowej
Jedno przeczy drugiemu.
bobra napisał(a):Pomógł dobry elektryk, podłaczył mi coś ( opornik albo coś innego)
To nie jest dobre rozwiązanie – napisze Ci jedynie, abyś przeczytał poradnik xAndy'ego, opisał tam jak sobie radzić w takich sytuacjach.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=65171
pozdrawiam,
thy
v8 lover

thy
v8 lover

Wiem że nie jest to dobre , ale naprawa pompy to jest spory koszt, musi poczekać troszke. Mam nadzieje że do tej pory nic się nie stanie.
-
bobra
Kerrinf napisał(a):Pewnie, że nie koniecznie pompa. Mojego ojca passat tdi tez na ciepłym słabo odpalał. Zmierzyliśmy kompresje i niestety. Poszedł do żyda
Usunięcie tego problemu w TDI kosztowało by góra 300-400zł.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
TDi to troszkę inna bajka.
Myślę, że podstawa to oddać auto do kogoś kto zna się na Mazdach, kogoś kto lubi w nich dłubać.
Mam znajomego elektronika, który wyspecjalizował się w dwóch konkretnych markach. Przyjeżdża do niego klient, opisuje objawy a On już mniej więcej wie o co KAMAN.
Oddając samochód do kogoś przypadkowego można narobić sobie i kosztów i niepotrzebnych stresów.
Myślę, że podstawa to oddać auto do kogoś kto zna się na Mazdach, kogoś kto lubi w nich dłubać.
Mam znajomego elektronika, który wyspecjalizował się w dwóch konkretnych markach. Przyjeżdża do niego klient, opisuje objawy a On już mniej więcej wie o co KAMAN.

Oddając samochód do kogoś przypadkowego można narobić sobie i kosztów i niepotrzebnych stresów.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość