Strona 1 z 1

Mazda 323f BJ 2.0 Wydech

PostNapisane: 7 paź 2015, 16:19
przez Rocky226
Witam!
Jest to mój pierwszy post na tym forum(nie licząc powitania).
Od około tygodnia jestem posiadaczem mojego pierwszego samochodu, właśnie Mazdy 323f. Jak to w kilkunastoletnim aucie trzeba coś zrobić to akurat w moim przypadku cały układ wydechowy mocno przerdzewiał i potrzebuję go całego wymienić. Od kolektora do tłumika tylnego. I tu pojawia się pytanie. Czy mogę użyć części wydechu z innych wersji silnikowych tego modelu czy wziąć np. z 626, ale z 2.0 silnikiem?

PostNapisane: 10 paź 2015, 22:01
przez bikus
626 ma inną podłogę, jak chcesz zostać przy serii to za kolektorem masz 2 katalizatory które zostawiasz (no chyba że chcesz je wyciąć ;)), a dalej kupisz zamienniki oryginały z tym że końcowy tłumik jest taki sam od diesla, co za tym idzie końcówka będzie zagięta w dół – ja u siebie taka obciąłem i przyspawałem ładna końcówkę z kwasówki.

PostNapisane: 11 lis 2015, 22:27
przez Haszcz
Rocky226 napisał(a):Witam!
Jest to mój pierwszy post na tym forum(nie licząc powitania).
Od około tygodnia jestem posiadaczem mojego pierwszego samochodu, właśnie Mazdy 323f. Jak to w kilkunastoletnim aucie trzeba coś zrobić to akurat w moim przypadku cały układ wydechowy mocno przerdzewiał i potrzebuję go całego wymienić. Od kolektora do tłumika tylnego. I tu pojawia się pytanie. Czy mogę użyć części wydechu z innych wersji silnikowych tego modelu czy wziąć np. z 626, ale z 2.0 silnikiem?


Koleego chyba nie wiesz co piszesz – jeśli chcesz wyminiec cały w tym modelu (2.0 FS) to jest cały majątek bo wiekszość tylo oryginały(tyl chyba cos idzie znalesc). Tak w ogóle co ci tam pordzewiało? Rdzewieje tylko na łaczeniach, reszta tylko nalot i pożyje dłuzej niż cały samochód.
Jesli łaczniki puszczają/odpadają to znjadz dobrego tłumikarza to ci wspawa rurke na łaczeniach.

PostNapisane: 14 lis 2015, 23:52
przez bikus
Haszcz – co Ty rozmawiasz? :P

puszki rdzewieją, do tego widzę że mazda kolegi jest z podtlenkiem LPG – LPG=woda w wydechu=rdza – to chyba proste i logiczne ;)

tylny tłumik kupujesz za 100zł – ja tyle zapłaciłem za zamiennik który ma już 20kkm zrobione i dziala i wygląda nadal jak nowy, środkowa sekcja też jest do kupienia w sensownych pieniądzach...

trzeba to przejrzeć ale cały wydech od katalizatora do tyłu to koszt ok 400-500zł + robota w zamienniku

PostNapisane: 16 cze 2017, 08:39
przez Michał323f
Jakie zamienniki ?? nikt tego nie robi :( bosal a ni walker :(
tylko mazda :) środek 1500 a końcowy 1600 zł :(