Witam!
Jest to mój pierwszy post na tym forum(nie licząc powitania).
Od około tygodnia jestem posiadaczem mojego pierwszego samochodu, właśnie Mazdy 323f. Jak to w kilkunastoletnim aucie trzeba coś zrobić to akurat w moim przypadku cały układ wydechowy mocno przerdzewiał i potrzebuję go całego wymienić. Od kolektora do tłumika tylnego. I tu pojawia się pytanie. Czy mogę użyć części wydechu z innych wersji silnikowych tego modelu czy wziąć np. z 626, ale z 2.0 silnikiem?
Mazda 323f BJ 2.0 Wydech
Strona 1 z 1
626 ma inną podłogę, jak chcesz zostać przy serii to za kolektorem masz 2 katalizatory które zostawiasz (no chyba że chcesz je wyciąć ), a dalej kupisz zamienniki oryginały z tym że końcowy tłumik jest taki sam od diesla, co za tym idzie końcówka będzie zagięta w dół – ja u siebie taka obciąłem i przyspawałem ładna końcówkę z kwasówki.
Rocky226 napisał(a):Witam!
Jest to mój pierwszy post na tym forum(nie licząc powitania).
Od około tygodnia jestem posiadaczem mojego pierwszego samochodu, właśnie Mazdy 323f. Jak to w kilkunastoletnim aucie trzeba coś zrobić to akurat w moim przypadku cały układ wydechowy mocno przerdzewiał i potrzebuję go całego wymienić. Od kolektora do tłumika tylnego. I tu pojawia się pytanie. Czy mogę użyć części wydechu z innych wersji silnikowych tego modelu czy wziąć np. z 626, ale z 2.0 silnikiem?
Koleego chyba nie wiesz co piszesz – jeśli chcesz wyminiec cały w tym modelu (2.0 FS) to jest cały majątek bo wiekszość tylo oryginały(tyl chyba cos idzie znalesc). Tak w ogóle co ci tam pordzewiało? Rdzewieje tylko na łaczeniach, reszta tylko nalot i pożyje dłuzej niż cały samochód.
Jesli łaczniki puszczają/odpadają to znjadz dobrego tłumikarza to ci wspawa rurke na łaczeniach.
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
Haszcz – co Ty rozmawiasz?
puszki rdzewieją, do tego widzę że mazda kolegi jest z podtlenkiem LPG – LPG=woda w wydechu=rdza – to chyba proste i logiczne
tylny tłumik kupujesz za 100zł – ja tyle zapłaciłem za zamiennik który ma już 20kkm zrobione i dziala i wygląda nadal jak nowy, środkowa sekcja też jest do kupienia w sensownych pieniądzach...
trzeba to przejrzeć ale cały wydech od katalizatora do tyłu to koszt ok 400-500zł + robota w zamienniku
puszki rdzewieją, do tego widzę że mazda kolegi jest z podtlenkiem LPG – LPG=woda w wydechu=rdza – to chyba proste i logiczne
tylny tłumik kupujesz za 100zł – ja tyle zapłaciłem za zamiennik który ma już 20kkm zrobione i dziala i wygląda nadal jak nowy, środkowa sekcja też jest do kupienia w sensownych pieniądzach...
trzeba to przejrzeć ale cały wydech od katalizatora do tyłu to koszt ok 400-500zł + robota w zamienniku
Jakie zamienniki nikt tego nie robi bosal a ni walker
tylko mazda środek 1500 a końcowy 1600 zł
tylko mazda środek 1500 a końcowy 1600 zł
- Od: 9 lip 2008, 10:21
- Posty: 275
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 323F (BJ ) 03, 2,0 16V
Sportiva
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość