Strona 1 z 1
Pierścienie tłokowe

Napisane:
24 kwi 2014, 21:19
przez jerrylos
Witam. Sprawa wyglada nastepujaco. Bede robil remont silnika 2.0 w 323f bj. po zdjeciu glowicy (ktora bedzie miala wymieniane uszczelniacze, dotarte zawory i planowanie) bedze werdykt czy wymieniamy również pierscienie tlokowe. Wyczytalem tutaj ze musza isc 2 firm: RIK lub NPR.
Napiszcie mi po czym poznac po zdjeciu glowicy czy pierscienie sa do wymiany

Przy okazji gdzie i za ile je kupiliscie


Napisane:
26 kwi 2014, 15:24
przez bikus
kupisz w firmie carspeed z Lublina, jak robisz remont to koniecznie zmień pierścienie, koszt kpl to 350-400zł a to przez nie najczęsciej FS pije olej...
Re: Pierścienie tłokowe

Napisane:
27 kwi 2014, 13:16
przez jerrylos
z carspeed za RIK powiedzial 385zł
znalazlem w sklepie NPR za 170zł.
co o tym myslicie? nie za tanio?

Napisane:
27 kwi 2014, 14:57
przez bikus
są jeszcze mahle (to co BMW montuje fabrycznie, w IC chwilowo brak, cena 40zł/tłok
Re: Pierścienie tłokowe

Napisane:
27 kwi 2014, 15:22
przez jerrylos
nie no to juz wole te NPR skoro polecane tutaj a tylko 10zł taniej

Jakiej firmy uszczelniacze poleca forum?
Re: Pierścienie tłokowe

Napisane:
27 kwi 2014, 22:56
przez el_bodzio
Koniecznie wymień pierścienie, Tylko RIK lub NPR.

Napisane:
29 kwi 2014, 01:41
przez bikus
w IC masz fajny kpl uszczelek, erlinga wychodzi coś ok 300zł i masz:
uszczelke pod głowice
uszczelkę pod dekiel
uszczelki wałków
uszczelniacze
uszczelka kolektora dolotowego
uszczelka kolektora wydechowego
czyli tak na prawdę wszystkie które potrzeba

Re: Pierścienie tłokowe

Napisane:
2 wrz 2014, 17:52
przez Naczo
Tylko RIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Pierścienie tłokowe

Napisane:
3 wrz 2014, 08:35
przez jerrylos
No i RIK byly zalozone

jak narazie 7000km i nic nie ubylo

Re: Pierścienie tłokowe

Napisane:
3 wrz 2014, 15:09
przez uvekolarz
tylko nie dawajcie byle komu do wymiany tych pierścieni. Szukajcie dobrych silnikowcóe ktorzy weidzą co robia bo zalozenie piersciei niby prosta sprawa a sa sie [tiiit] lepiej doplacic pare stowek a fachowca niz eby bezskutecznie remontowac silnik bo wtedy jestes w plecy za roboczne i za czesci.
Raczej u iebie będa pierscienie i po zdjeciu doło zapieczone to chya takie gdzie nagar się nagromadził i blokuje swobodny obrot pierscienia wokol tloka. No i kupuj tylko rikeny
powodzenia