Pierścienie tłokowe

Postprzez jerrylos » 24 kwi 2014, 21:19

Witam. Sprawa wyglada nastepujaco. Bede robil remont silnika 2.0 w 323f bj. po zdjeciu glowicy (ktora bedzie miala wymieniane uszczelniacze, dotarte zawory i planowanie) bedze werdykt czy wymieniamy również pierscienie tlokowe. Wyczytalem tutaj ze musza isc 2 firm: RIK lub NPR.

Napiszcie mi po czym poznac po zdjeciu glowicy czy pierscienie sa do wymiany ;)

Przy okazji gdzie i za ile je kupiliscie ;)
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2014, 15:48
Posty: 102 (2/0)
Auto: MAZDA 323F BJ 2.0 SPORTIVE 2001
MAZDA 323F BG 1.6 '92

Postprzez bikus » 26 kwi 2014, 15:24

kupisz w firmie carspeed z Lublina, jak robisz remont to koniecznie zmień pierścienie, koszt kpl to 350-400zł a to przez nie najczęsciej FS pije olej...
www.poturbowani.pl – tuning, części – ZAPRASZAM!!!
moja Mazda – viewtopic.php?f=312&t=137583
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 15:28
Posty: 851 (0/1)
Skąd: Warszawa/Biała podlaska
Auto: Mazda 323F BJ Sportive 02'

Postprzez jerrylos » 27 kwi 2014, 13:16

z carspeed za RIK powiedzial 385zł
znalazlem w sklepie NPR za 170zł.
co o tym myslicie? nie za tanio?
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2014, 15:48
Posty: 102 (2/0)
Auto: MAZDA 323F BJ 2.0 SPORTIVE 2001
MAZDA 323F BG 1.6 '92

Postprzez bikus » 27 kwi 2014, 14:57

są jeszcze mahle (to co BMW montuje fabrycznie, w IC chwilowo brak, cena 40zł/tłok
www.poturbowani.pl – tuning, części – ZAPRASZAM!!!
moja Mazda – viewtopic.php?f=312&t=137583
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 15:28
Posty: 851 (0/1)
Skąd: Warszawa/Biała podlaska
Auto: Mazda 323F BJ Sportive 02'

Postprzez jerrylos » 27 kwi 2014, 15:22

nie no to juz wole te NPR skoro polecane tutaj a tylko 10zł taniej :)
Jakiej firmy uszczelniacze poleca forum?
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2014, 15:48
Posty: 102 (2/0)
Auto: MAZDA 323F BJ 2.0 SPORTIVE 2001
MAZDA 323F BG 1.6 '92

Postprzez el_bodzio » 27 kwi 2014, 22:56

Koniecznie wymień pierścienie, Tylko RIK lub NPR.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 mar 2012, 12:32
Posty: 6
Skąd: Rzeszów, Rymanów
Auto: Mazda 323 f bj Sportive 2.0
2001r

Postprzez bikus » 29 kwi 2014, 01:41

w IC masz fajny kpl uszczelek, erlinga wychodzi coś ok 300zł i masz:
uszczelke pod głowice
uszczelkę pod dekiel
uszczelki wałków
uszczelniacze
uszczelka kolektora dolotowego
uszczelka kolektora wydechowego

czyli tak na prawdę wszystkie które potrzeba ;)
www.poturbowani.pl – tuning, części – ZAPRASZAM!!!
moja Mazda – viewtopic.php?f=312&t=137583
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 15:28
Posty: 851 (0/1)
Skąd: Warszawa/Biała podlaska
Auto: Mazda 323F BJ Sportive 02'

Postprzez Naczo » 2 wrz 2014, 17:52

Tylko RIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Początkujący
 
Od: 8 cze 2011, 22:57
Posty: 10
Auto: Mazda 323f BJ, FS 1991 cm3, 2002 r.

Postprzez jerrylos » 3 wrz 2014, 08:35

No i RIK byly zalozone :) jak narazie 7000km i nic nie ubylo :P
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2014, 15:48
Posty: 102 (2/0)
Auto: MAZDA 323F BJ 2.0 SPORTIVE 2001
MAZDA 323F BG 1.6 '92

Postprzez uvekolarz » 3 wrz 2014, 15:09

tylko nie dawajcie byle komu do wymiany tych pierścieni. Szukajcie dobrych silnikowcóe ktorzy weidzą co robia bo zalozenie piersciei niby prosta sprawa a sa sie [tiiit] lepiej doplacic pare stowek a fachowca niz eby bezskutecznie remontowac silnik bo wtedy jestes w plecy za roboczne i za czesci.
Raczej u iebie będa pierscienie i po zdjeciu doło zapieczone to chya takie gdzie nagar się nagromadził i blokuje swobodny obrot pierscienia wokol tloka. No i kupuj tylko rikeny
powodzenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 18:32
Posty: 61
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 323F BJ, 1.5 (ZL) LPG, 1999

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323