Wariujące obroty na ciepłym silniku

Witam
Mam następujący przypadek. Kiedy silnik jest zimny silnik pracuje idealnie. Natomiast po rozgrzaniu obroty zachowują się nieprzewidywalnie. Raz stoją równiutko po chwili spadają, coraz częściej silnik gaśnie na wolnych obrotach. Silnik próbuje się ratować i obroty na chwilę wchodzą na 1,5k i tak ciągle. Jest to tym bardziej uciążliwe, że samochód ma automatyczną skrzynię i w korku stojąc na D jest dodatkowe obciążenie przez co silnik tym bardziej gaśnie.
Po radach różnych speców w ostatnim czasie wymieniłem świece, była wykonana regulacja zaworów (instalacja LPG), podmieniałem przewody na nowe i nic nie pomogło.
Silnik pracuje tak samo źle na gazie jak i na benzynie.
Mam zamiar oddać auto do mechanika i tu prośba do forumowiczów.. może ktoś miał podobny problem i udało się go rozwiązać. Na co zwrócić uwagę mechanikowi, żeby nie dać się nabić w butlę.
Z góry dziękuję za wskazówki.
Mam następujący przypadek. Kiedy silnik jest zimny silnik pracuje idealnie. Natomiast po rozgrzaniu obroty zachowują się nieprzewidywalnie. Raz stoją równiutko po chwili spadają, coraz częściej silnik gaśnie na wolnych obrotach. Silnik próbuje się ratować i obroty na chwilę wchodzą na 1,5k i tak ciągle. Jest to tym bardziej uciążliwe, że samochód ma automatyczną skrzynię i w korku stojąc na D jest dodatkowe obciążenie przez co silnik tym bardziej gaśnie.
Po radach różnych speców w ostatnim czasie wymieniłem świece, była wykonana regulacja zaworów (instalacja LPG), podmieniałem przewody na nowe i nic nie pomogło.
Silnik pracuje tak samo źle na gazie jak i na benzynie.
Mam zamiar oddać auto do mechanika i tu prośba do forumowiczów.. może ktoś miał podobny problem i udało się go rozwiązać. Na co zwrócić uwagę mechanikowi, żeby nie dać się nabić w butlę.
Z góry dziękuję za wskazówki.