Witajcie.
Chciał bym opuścić troszkę tak z 30/40 mm moją BJ'tkę ale mam problem ze sprężynami. nie moge znaleźć nic dobrego i taniego, na allegro są zestawy za 400zł ale kiedyś kupiłem to do bg i połamały się po roku...
Szukałem lepszych używanych na olx, allegro itd ale nici, raz pojawił się zestaw amorków i sprężyn za ok 300zł ale poszedł zanim zdążyłem zadzwonić.
Moje pytania:
1.Czy do BJ'ki pasują jakieś inne sprężyny np od BA? BG? albo innego modelu ew. auta?
2.Czy jest na rynku jakiś gwint do BJ ew innego modelu/auta? Z tego co czytałem do niektórych modeli pasuje gwint od golfa + parę przeróbek.
3. Czy ma ktoś może na sprzedaż jakieś sportowe sprężyny w dobrym stanie do BJ'ki ^^
PS. z tego co zaobserwowałem sprężyny od BA są bardzo podobne do BJ ale czy mają takie same wymiary?
Obniżanie zawieszenia w BJ Sportive
Strona 1 z 1
Ja mam u siebie Apexy zółtte w teori -40mm w praktyce zeszło trochę niżej.
Jeżdzę trzy lata i jest ok
Porównanie Einbach vs Apex viewtopic.php?f=312&t=104751&hilit=apex&start=380
Jeżdzę trzy lata i jest ok
Porównanie Einbach vs Apex viewtopic.php?f=312&t=104751&hilit=apex&start=380
hej
u mnie kupisz MTS'y, sprzedaje tego na prawdę bardzo dużo, sam mam je na samochodzie od 1.5 roku (35tys km) i jest wszystko ok.
Dam Ci jakis rabat na to
http://poturbowani.pl/p/328/36027/sprez ... iczny.html
Kilka osób z klekotami już jeździ na nich ode mnie.
Gwintu nie szukaj bo nie znajdziesz, chyba że z USA chinczyka ściagniesz, cieżko jest do naszych mazd z zawiasem, amorków sportowych nie ma...
Jedynie to gwint z regulacja na amorach z Gaz shocks'a z GB na zamówienie ale to 3,5 tyś zł najmniej wyjdzie.
u mnie kupisz MTS'y, sprzedaje tego na prawdę bardzo dużo, sam mam je na samochodzie od 1.5 roku (35tys km) i jest wszystko ok.
Dam Ci jakis rabat na to
http://poturbowani.pl/p/328/36027/sprez ... iczny.html
Kilka osób z klekotami już jeździ na nich ode mnie.
Gwintu nie szukaj bo nie znajdziesz, chyba że z USA chinczyka ściagniesz, cieżko jest do naszych mazd z zawiasem, amorków sportowych nie ma...
Jedynie to gwint z regulacja na amorach z Gaz shocks'a z GB na zamówienie ale to 3,5 tyś zł najmniej wyjdzie.
są inne, to całkiem inny samochód
jutro odpowiem na PW w robocie
jutro odpowiem na PW w robocie
APEX – ok 450zł za set.
VOGTLAND – ok. 550zł za set.
H&R – ok. 820zł za set.
Z tego co wiem H&R będą najtwardsze z tych wszystkich i najbardziej sportowawe
Apex'a dostaniesz najczęściej -40mm a reszte -30 (najczęśćiej)
Też chcę właśnie wymieniać zawieszenie i mam okropny dylemat które wziąć i czy na pewno robić to na seryjnym zawieszeniu, jednakże dobrze wiedzieć że przedmówca ma już 3 latka i wszystko fajnie działa. Nasuwa się jedynie pytanie – jak Ci chodzą te APEX'y na seryjnym zawiasie ? Jest mocno sportowo czy wciąż buja po zakrętach ?
VOGTLAND – ok. 550zł za set.
H&R – ok. 820zł za set.
Z tego co wiem H&R będą najtwardsze z tych wszystkich i najbardziej sportowawe
Apex'a dostaniesz najczęściej -40mm a reszte -30 (najczęśćiej)
Też chcę właśnie wymieniać zawieszenie i mam okropny dylemat które wziąć i czy na pewno robić to na seryjnym zawieszeniu, jednakże dobrze wiedzieć że przedmówca ma już 3 latka i wszystko fajnie działa. Nasuwa się jedynie pytanie – jak Ci chodzą te APEX'y na seryjnym zawiasie ? Jest mocno sportowo czy wciąż buja po zakrętach ?
Na seryjnym zawiasie Apexy spisują się bardzo dobrze
Na zakrętach nie buja, "bodyrolling" zminimalizowany a na nierównościach nie jest aż tak twardo. Wiadomo, komfort jazdy (dziury itp.) nie jest aż tak wysoki jak na seryjnych sprężynach ale spokojnie i w miarę wygodnie można podróżować.
Ostatnio, jeden z mechaników stwierdził, że nie spodziewał się, że obniżone zawieszenie może być w miarę komfortowe
Ostatnio, jeden z mechaników stwierdził, że nie spodziewał się, że obniżone zawieszenie może być w miarę komfortowe
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość