Witam. Sprawa wyglada nastepujaco. Bede robil remont silnika 2.0 w 323f bj. po zdjeciu glowicy (ktora bedzie miala wymieniane uszczelniacze, dotarte zawory i planowanie) bedze werdykt czy wymieniamy również pierscienie tlokowe. Wyczytalem tutaj ze musza isc 2 firm: RIK lub NPR.
Napiszcie mi po czym poznac po zdjeciu glowicy czy pierscienie sa do wymiany
kupisz w firmie carspeed z Lublina, jak robisz remont to koniecznie zmień pierścienie, koszt kpl to 350-400zł a to przez nie najczęsciej FS pije olej...
w IC masz fajny kpl uszczelek, erlinga wychodzi coś ok 300zł i masz: uszczelke pod głowice uszczelkę pod dekiel uszczelki wałków uszczelniacze uszczelka kolektora dolotowego uszczelka kolektora wydechowego
tylko nie dawajcie byle komu do wymiany tych pierścieni. Szukajcie dobrych silnikowcóe ktorzy weidzą co robia bo zalozenie piersciei niby prosta sprawa a sa sie [tiiit] lepiej doplacic pare stowek a fachowca niz eby bezskutecznie remontowac silnik bo wtedy jestes w plecy za roboczne i za czesci. Raczej u iebie będa pierscienie i po zdjeciu doło zapieczone to chya takie gdzie nagar się nagromadził i blokuje swobodny obrot pierscienia wokol tloka. No i kupuj tylko rikeny powodzenia