Mało paliwa w baku dusi się i przerywa

Postprzez bercikspeed » 17 cze 2014, 23:32

Witam w moim Protejdzu 2.0 Fs Turbo mam następujący problem jak zostanie mi w zbiorniku ok 15l i przy gwałtownym przyspieszaniu czy to na zakręcie czy na prostej zaczyna się auto dusić tak jak by nie dostawał paliwa,przy spokojnym przyspieszaniu problemu nie ma,jeżeli zatankuje np dodatkowo 10l to problem ustępuje czym to może być spowodowane ma ktoś jakiś pomysł :|
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 2 wrz 2010, 14:09
Posty: 717 (13/16)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE 2.0 96
Rx-8 High Niuter

Postprzez Eklerek323f » 17 cze 2014, 23:36

Kiedyś Benny88 miał podobny problem, na początku dławienie przy mniejszej ilości paliwa, po dolewce wszystko ok, z zcasem to narastało i przy skręcaniu sie dusiła, gasła itd, winnemu okazała się umierająca pompa paliwa <oczy>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez bercikspeed » 18 cze 2014, 00:26

jak pompa paliwa to jakiś straszny koszt nie jest z tego co widzę :) ,tylko pytanie z czego teraz kupic do mnie bo od bj 1,6 pewnie nie podejdzie
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 2 wrz 2010, 14:09
Posty: 717 (13/16)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE 2.0 96
Rx-8 High Niuter

Postprzez xedos1972 » 18 cze 2014, 10:04

miałem tak samo w 626 GD 2.2 jak mało paliwa to objawy tak jak opisujesz tylko w latach 90 tych cena części zamiennych to mały kosmos i nie było takiej dostępności jak teraz .rozwiązanie na krótką metę to nie wyjeżdżać do końca paliwa ale liczyć się z tym że pompa kiedyś padnie . według mnie pompa z mazdy 323 BJ jest od lat stosowana taka sama czy to 626,323 ,Mitsubishi,Kia,Hyundai,Honda i nawet w Hondzie Accord z 3.0 V6 daje radę . http://pompypaliwa.istore.pl/pl,product ... otege.html
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez bercikspeed » 18 cze 2014, 19:20

to wystarczy tylko to co w linku wymienić czy całość kupić z pływakiem itd..?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 2 wrz 2010, 14:09
Posty: 717 (13/16)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE 2.0 96
Rx-8 High Niuter

Postprzez xedos1972 » 18 cze 2014, 21:19

jeśli masz taki sam układ to powinien być też filtr paliwa i też bym go wymienił i tak będziesz wszystko wyciągał . Ja na twoim miejscu zobaczył bym czy masz u siebie taki układ i czy w ogóle odkręcisz śrubki aby się tam dostać ,ja u siebie wymieniałem filtr i z 2 śrubkami był problem aby odkręcić ,były zardzewiałe i na śrubokręt krzyżakowy,śrubki się rozrobiły i była lipa . sporo się na męczyłem aby je ruszyć więc zacznij od tego a przewody paliwowe łatwo wypiąć .
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez bercikspeed » 19 cze 2014, 20:10

zapomniałem ze mam na placu rozbita Mx-3 wyjme z niej i przełożę do mnie :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 2 wrz 2010, 14:09
Posty: 717 (13/16)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE 2.0 96
Rx-8 High Niuter

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323