DiDT problem z uruchomieniem- przekaźnik B5B4

PostTen post został usunięty przez Neonixos666 17 mar 2012, 00:19.

PostTen post został usunięty przez Neonixos666 17 mar 2012, 00:19.

PostTen post został usunięty przez Neonixos666 17 mar 2012, 00:19.

PostTen post został usunięty przez Neonixos666 17 mar 2012, 00:19.

PostTen post został usunięty przez Neonixos666 17 mar 2012, 00:19.

PostTen post został usunięty przez Neonixos666 17 mar 2012, 00:19.

PostTen post został usunięty przez Neonixos666 17 mar 2012, 00:19.

PostTen post został usunięty przez Neonixos666 17 mar 2012, 00:19.

Postprzez maly_slawek » 14 wrz 2012, 21:20

Ja mając biały padający przekaźnik kupiłem zielony, po rozebraniu zauważyłem różnice w zamontowaniu opornika w środku jest odwrotnie, chyba to niema znaczenia bo moja Premacka normalnie na nim zapala.
Pozdrawiam wszystkich.
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2012, 22:04
Posty: 37 (4/0)
Skąd: GB
Auto: bmw

Postprzez dexxter » 6 maja 2015, 09:29

Witam, od paru tygodni mam większy problem z odpalaniem na ciepło, na zimno jeszcze pali. Już wcześniej były drobne problemy z paleniem. Filtry mam wymienione-knecht, zrobioną regulacje zaworów, wymieniony rozrząd, problemy z przycinającym się zaworem EGR- świeci się kontrolka świec żarowych i tylko taki błąd pokazuje. Rozrusznik słychać że normalnie kręci. Na ciepłym za pierwszym razem muszę naprawdę długo kręcić żeby zapalił ale rzadko się udaje. Zauważyłem że jak szybko wyłączę zapłon po kręceniu rozrusznikiem i szybko ponownie odpalę to szybko zaskakuje jakby dostawał więcej paliwa(też nie zawsze). Po odłączeniu czujnika płynu chłodzącego pali na dotyk. Ogólnie dodam że auto jest strasznie zamulone, wolno wchodzi na obroty, nie kopci. Będę teraz wyrzucał katalizator, by sprawdzić czy on nie jest po części winowajcą. Prędkość max jest raczej w normie, przebieg 240tyś. Przeczyściłem styki gdzie tylko mogłem i mam takie pytanie. Czy któryś z użytkowników w Lublinie mógłby użyczyć przekaźnik b5b4 do sprawdzenia. Stawiam dobre <piwo> . Ogólnie pompa i tak chyba pójdzie chyba na sprawdzenie i ewentualnie regeneracje. gg 6842058. <spoko> UWAGA- problem jest już rozwiązany, winowajcą okazała się jednak pompa paliwowa. Nie trzeba było jej regenerować o czym poinformował mnie mechanik z Nadarzyna z firmy Diesel System na pruszkowskiej o ile pamiętam a o czy inny mechanik mógłby mnie nie poinformować i zrobić remont. Pompa została przeczyszczona i wyregulowana a samochód śmiga. Cena usługi bardzo dobra i z czystym sumieniem mogę polecić.
dexxter
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323