Problem z silnikiem,nie moze wskoczyc na obroty, kontrolka check engine

Postprzez michalek » 11 lis 2009, 00:12

Witam
mam powazny problem z silnikiem sprwawa wyglada nastepujaco:
po kilku minutowej jezdzie zatrzymalem sie i chcilalem ruszyc i tu zaczely sie problemy
silnik nie mogl wskoczyc na obroty w ogole sily nie mial po przejechaniu paru metrow zapalila i zeczela mrugac kontrolka check engine, zjechalem na pobocze sprawdzilem oleje i plyny wszystko ok zapalilem a auto na wolnych obrotach praktycznie gaslo nie umialo utrzymac okolo 0.6tys obrotow bylo zdecydowanie mniej, cale sie trzeslo dojechalem do domu bo blisko juz bylo i strasznie smierdzialo spalenizna.

Ogolnie to silnik nie trzyma obrotow sa praktycznie zerowe auto ma praktycznie na luzie zgasnac smierdzi spalenizna samochod nie posiada chyba nawet polowy mocy
wydaje mi ie ze nie chodza wszystkie zawory...
PROSZE o jaka kolwiek POMOC!!!!!!
Ostatnio edytowano 11 lis 2009, 01:41 przez michalek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 paź 2008, 17:16
Posty: 19
Skąd: Tychy
Auto: 323F 2.0 DOHC 01`

Postprzez Borys » 11 lis 2009, 01:00

Aktualnie wszystkie nasze wróżki są zajęte. Sprawdź błędy komputera.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez knyklu » 11 lis 2009, 01:01

Tobie nie chodzą wszystkie cylindry chyba. Nie wiem jak w FS, ale w 1,5 identyczne objawy daje padnięta cewka. Z tego co wiem to cewki te w 2.0 i 1.5 są praktycznie identyczne, zatem może są również tak nietrwałe.
Czy tak sie dzieje za każdym odpaleniem auta?
Jezeli i silnik chce pracowac na wolnych obrotach (tzn nie gasnie) to otworz maske i wypnij zasilanie najpier z jednej cewki i srawdz czy cos sie zmienia w pracy silnika. Jak zmian nie ma to odpiałes walnieta cewkę (o ile to wina cewki). Jezeli silnik zgaśnie – wypiąłeś cewke sprawną.
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2007, 14:23
Posty: 288
Skąd: Konopnica
Auto: BJ ZL

Postprzez knyklu » 11 lis 2009, 01:05

Borys napisał(a):Aktualnie wszystkie nasze wróżki są zajęte. Sprawdź błędy komputera.

Borys, z calym dużym szacunkiem do Ciebie, ale teksty o wróżkach są żenujące. Ktos przerażony prosi o pomoc (przeciez nawet nie musi wiedziec, ze samochod mozna podpiac pod czytnik), a ty mu tak sadzisz.
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2007, 14:23
Posty: 288
Skąd: Konopnica
Auto: BJ ZL

Postprzez michalek » 11 lis 2009, 01:12

no twoja odp Borys pozostawie bez komentaza.
przez to pisze na forum bo na serwis sie jutro nie wybiore bo zapewne jest zamkniety.
Auto zawsze chodzi idealnie cichutko rowniutko ma dopiero przejechanych 100 tys udokumentowane serwisowo.
co do cewek moze masz i racje ale czemu spalenizna smierdzi??
raczej kablami nie zalatuje...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 paź 2008, 17:16
Posty: 19
Skąd: Tychy
Auto: 323F 2.0 DOHC 01`

Postprzez knyklu » 11 lis 2009, 01:15

michalek napisał(a): co do cewek moze masz i racje ale czemu spalenizna smierdzi??
raczej kablami nie zalatuje...

Brak odbioru pradu, duzy opor a co za tym idzie temperatura i cos sie podtapia – tak to sobie (moze bez sensu) tlumacze.
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2007, 14:23
Posty: 288
Skąd: Konopnica
Auto: BJ ZL

Postprzez Borys » 11 lis 2009, 01:17

Wystarczy również spojrzeć do instrukcji samochodu co oznacza zapalenie się kontrolki CE i jakie powinno być dalsze postępowanie. Z przedstawionego opisu można wysnuć conajmniej kilka powodów takiego zachowania auta i nikt na odległośc tego nie sprawdzi. A nawet jesli ktoś podsunie jakiś pomysł, to osoba, która
knyklu napisał(a):nawet nie musi wiedziec, ze samochod mozna podpiac pod czytnik

i tak sama go nie rozwiąże.
Autora tematu proszę o poprawę tytułu, bo dopiski "POMOCY" nic nie wnoszą, a i korzystanie z polskich liter ułatwi innym życie.
Ciebie knyklu proszę o niepisanie post pod postem oraz załatwianie takich uwag przez PW, gdyż nie odnoszą się one do opisywanego problemu.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez michalek » 11 lis 2009, 14:53

No jednak nie trzeba byc wrozka zeby cos doradzic...
dzieki knyklu za porade okazala sie bardzo trafna:)
wie ktos moze czy moge cewke z 1.5 wsadzic do mojego 2.0? bo do 2.0 jedna znalazlem na allegro jeszcze mega droga;/
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 paź 2008, 17:16
Posty: 19
Skąd: Tychy
Auto: 323F 2.0 DOHC 01`

Postprzez knyklu » 11 lis 2009, 17:41

michalek napisał(a):No jednak nie trzeba byc wrozka zeby cos doradzic...
dzieki knyklu za porade okazala sie bardzo trafna:)
wie ktos moze czy moge cewke z 1.5 wsadzic do mojego 2.0? bo do 2.0 jedna znalazlem na allegro jeszcze mega droga;/

Do FS produkuje pabianicki Sentech. Poszukaj na forum, ktos montował ja do 1,5. Jest chyba 2x tańsza niz oryginalna. Jak z jakoscia to nie wiem.
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2007, 14:23
Posty: 288
Skąd: Konopnica
Auto: BJ ZL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323