Witam
mam powazny problem z silnikiem sprwawa wyglada nastepujaco:
po kilku minutowej jezdzie zatrzymalem sie i chcilalem ruszyc i tu zaczely sie problemy
silnik nie mogl wskoczyc na obroty w ogole sily nie mial po przejechaniu paru metrow zapalila i zeczela mrugac kontrolka check engine, zjechalem na pobocze sprawdzilem oleje i plyny wszystko ok zapalilem a auto na wolnych obrotach praktycznie gaslo nie umialo utrzymac okolo 0.6tys obrotow bylo zdecydowanie mniej, cale sie trzeslo dojechalem do domu bo blisko juz bylo i strasznie smierdzialo spalenizna.
Ogolnie to silnik nie trzyma obrotow sa praktycznie zerowe auto ma praktycznie na luzie zgasnac smierdzi spalenizna samochod nie posiada chyba nawet polowy mocy
wydaje mi ie ze nie chodza wszystkie zawory...
PROSZE o jaka kolwiek POMOC!!!!!!
Problem z silnikiem,nie moze wskoczyc na obroty, kontrolka check engine
Strona 1 z 1
Tobie nie chodzą wszystkie cylindry chyba. Nie wiem jak w FS, ale w 1,5 identyczne objawy daje padnięta cewka. Z tego co wiem to cewki te w 2.0 i 1.5 są praktycznie identyczne, zatem może są również tak nietrwałe.
Czy tak sie dzieje za każdym odpaleniem auta?
Jezeli i silnik chce pracowac na wolnych obrotach (tzn nie gasnie) to otworz maske i wypnij zasilanie najpier z jednej cewki i srawdz czy cos sie zmienia w pracy silnika. Jak zmian nie ma to odpiałes walnieta cewkę (o ile to wina cewki). Jezeli silnik zgaśnie – wypiąłeś cewke sprawną.
Czy tak sie dzieje za każdym odpaleniem auta?
Jezeli i silnik chce pracowac na wolnych obrotach (tzn nie gasnie) to otworz maske i wypnij zasilanie najpier z jednej cewki i srawdz czy cos sie zmienia w pracy silnika. Jak zmian nie ma to odpiałes walnieta cewkę (o ile to wina cewki). Jezeli silnik zgaśnie – wypiąłeś cewke sprawną.
- Od: 16 sie 2007, 14:23
- Posty: 288
- Skąd: Konopnica
- Auto: BJ ZL
Borys napisał(a):Aktualnie wszystkie nasze wróżki są zajęte. Sprawdź błędy komputera.
Borys, z calym dużym szacunkiem do Ciebie, ale teksty o wróżkach są żenujące. Ktos przerażony prosi o pomoc (przeciez nawet nie musi wiedziec, ze samochod mozna podpiac pod czytnik), a ty mu tak sadzisz.
- Od: 16 sie 2007, 14:23
- Posty: 288
- Skąd: Konopnica
- Auto: BJ ZL
no twoja odp Borys pozostawie bez komentaza.
przez to pisze na forum bo na serwis sie jutro nie wybiore bo zapewne jest zamkniety.
Auto zawsze chodzi idealnie cichutko rowniutko ma dopiero przejechanych 100 tys udokumentowane serwisowo.
co do cewek moze masz i racje ale czemu spalenizna smierdzi??
raczej kablami nie zalatuje...
przez to pisze na forum bo na serwis sie jutro nie wybiore bo zapewne jest zamkniety.
Auto zawsze chodzi idealnie cichutko rowniutko ma dopiero przejechanych 100 tys udokumentowane serwisowo.
co do cewek moze masz i racje ale czemu spalenizna smierdzi??
raczej kablami nie zalatuje...
- Od: 6 paź 2008, 17:16
- Posty: 19
- Skąd: Tychy
- Auto: 323F 2.0 DOHC 01`
michalek napisał(a): co do cewek moze masz i racje ale czemu spalenizna smierdzi??
raczej kablami nie zalatuje...
Brak odbioru pradu, duzy opor a co za tym idzie temperatura i cos sie podtapia – tak to sobie (moze bez sensu) tlumacze.
- Od: 16 sie 2007, 14:23
- Posty: 288
- Skąd: Konopnica
- Auto: BJ ZL
Wystarczy również spojrzeć do instrukcji samochodu co oznacza zapalenie się kontrolki CE i jakie powinno być dalsze postępowanie. Z przedstawionego opisu można wysnuć conajmniej kilka powodów takiego zachowania auta i nikt na odległośc tego nie sprawdzi. A nawet jesli ktoś podsunie jakiś pomysł, to osoba, która
i tak sama go nie rozwiąże.
Autora tematu proszę o poprawę tytułu, bo dopiski "POMOCY" nic nie wnoszą, a i korzystanie z polskich liter ułatwi innym życie.
Ciebie knyklu proszę o niepisanie post pod postem oraz załatwianie takich uwag przez PW, gdyż nie odnoszą się one do opisywanego problemu.
knyklu napisał(a):nawet nie musi wiedziec, ze samochod mozna podpiac pod czytnik
i tak sama go nie rozwiąże.
Autora tematu proszę o poprawę tytułu, bo dopiski "POMOCY" nic nie wnoszą, a i korzystanie z polskich liter ułatwi innym życie.
Ciebie knyklu proszę o niepisanie post pod postem oraz załatwianie takich uwag przez PW, gdyż nie odnoszą się one do opisywanego problemu.
No jednak nie trzeba byc wrozka zeby cos doradzic...
dzieki knyklu za porade okazala sie bardzo trafna:)
wie ktos moze czy moge cewke z 1.5 wsadzic do mojego 2.0? bo do 2.0 jedna znalazlem na allegro jeszcze mega droga;/
dzieki knyklu za porade okazala sie bardzo trafna:)
wie ktos moze czy moge cewke z 1.5 wsadzic do mojego 2.0? bo do 2.0 jedna znalazlem na allegro jeszcze mega droga;/
- Od: 6 paź 2008, 17:16
- Posty: 19
- Skąd: Tychy
- Auto: 323F 2.0 DOHC 01`
michalek napisał(a):No jednak nie trzeba byc wrozka zeby cos doradzic...
dzieki knyklu za porade okazala sie bardzo trafna:)
wie ktos moze czy moge cewke z 1.5 wsadzic do mojego 2.0? bo do 2.0 jedna znalazlem na allegro jeszcze mega droga;/
Do FS produkuje pabianicki Sentech. Poszukaj na forum, ktos montował ja do 1,5. Jest chyba 2x tańsza niz oryginalna. Jak z jakoscia to nie wiem.
- Od: 16 sie 2007, 14:23
- Posty: 288
- Skąd: Konopnica
- Auto: BJ ZL
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości