Pytanie dot. przegubów; drżenia dźwigni; obrotów; zawieszeni

Witam
Mam kilka pytań dot. Mazdy w tytule
1. Przy maksymalnie skręconych kołach przy dodaniu gazu silnik jakby miauczy, taki dziwny dźwięk, staje się głośniejszy przy dodawaniu gazu. Gdy koła są kilka stopni mniej niż maksymalnie skręcone już nie występuje, przeguby nie stukają, kierownica chodzi ok. Czy to jakaś usterka?
2. Drży dźwignia zmiany biegów. Drżenie się nasila przy włączeniu klimatyzacji. W mojej poprzedniej BG było tak samo, czytałem coś o uszczelce w silniku ale to naprawdę ma związek? Czy po prostu ten typ tak ma?
3. Gdy silnik jest zimny przy wciśnięciu i puszczeniu sprzęgła obroty lekko spadają (ok. 2-3 mm na obrotomierzu wskazówka opada) po czym wracają do normy. Sprzęgło już się kończy?
4. Ostatnio przyspieszałem dosyć szybko nie zauważyłem dziury no i bach, po czym pojawiły się takie stuki puki przy pokonywaniu nierówności. Czy to tylko gumy się wybiły czy trzeba będzie wymienić zawieszenie?
Pozdrawiam
Mam kilka pytań dot. Mazdy w tytule
1. Przy maksymalnie skręconych kołach przy dodaniu gazu silnik jakby miauczy, taki dziwny dźwięk, staje się głośniejszy przy dodawaniu gazu. Gdy koła są kilka stopni mniej niż maksymalnie skręcone już nie występuje, przeguby nie stukają, kierownica chodzi ok. Czy to jakaś usterka?
2. Drży dźwignia zmiany biegów. Drżenie się nasila przy włączeniu klimatyzacji. W mojej poprzedniej BG było tak samo, czytałem coś o uszczelce w silniku ale to naprawdę ma związek? Czy po prostu ten typ tak ma?
3. Gdy silnik jest zimny przy wciśnięciu i puszczeniu sprzęgła obroty lekko spadają (ok. 2-3 mm na obrotomierzu wskazówka opada) po czym wracają do normy. Sprzęgło już się kończy?
4. Ostatnio przyspieszałem dosyć szybko nie zauważyłem dziury no i bach, po czym pojawiły się takie stuki puki przy pokonywaniu nierówności. Czy to tylko gumy się wybiły czy trzeba będzie wymienić zawieszenie?
Pozdrawiam