Strona 1 z 1

nie chodzi na wszystkie cylindry

PostNapisane: 22 kwi 2008, 23:47
przez arielekb
Witam problem jest taki ze autko nie chodzi na wszystkie cylidry tj na 1i 4 po wykreceniu swiecy widac czarny nalot czyli nie spala dobrze mieszanki. Swiece wymienione kable dobre cewki tez objaw jes taki ze na wolnych obrotach wiadomo trzesie i auto nie ma mocy. Czy moze mial ktos cos podobnego niebawem bede bral sie za spr rozrzadu moze pasek przeskoczyl na co zwrocic uwage gdzie sa znaki.

PostNapisane: 23 kwi 2008, 21:58
przez sps-snipers
CHcesz sie brac za rozrzad a pytasz sie o znaki.Dobrze ci radze kolego nieruszaj tego tylko daj mechanikowi rozrzad do roboty ;)

PostNapisane: 23 kwi 2008, 22:07
przez Hazu
arielekb napisał(a):kable dobre cewki tez

A skąd ta pewność?

Raczej to nie jest wina rozrządu

Może warto by było sprawdzić kompresję na cylindrach . Jeśli układ zapłonowy jest "perfekt"

PostNapisane: 23 kwi 2008, 22:15
przez arielekb
Robilem rozrzady w wielu autach i pytam z ciekawosci czy sa znaki tam i gdzie, kable i swiece nowe cewki sprawne cisnienie mierzylem i jest dobre na kazdym cylindrze taki same

PostNapisane: 23 kwi 2008, 22:41
przez sps-snipers
:) oki myślałem zes laik . Aha . Powiedz mi tylko czy na zimnym silniku idzie zwawiej a na cipłym słabo?? Jesli tak radze zerknac na aparat zapłonowy.Bo ja tez tak miałem ze 2 swiece były okopcone i to była wina aparatu.Wymieniłem i zapier.. ale czasem jeszcze ma odchyły I musze pokombinowac bo pod puszka filtra powietrza ma isc jeszcze odprowadzenie w postaci rury aby zimne powietrze dochodziło a ja tej rury niemam i cieple wali a pod puszka jest reduktor z gazu :)

PostNapisane: 23 kwi 2008, 22:45
przez arielekb
Nie juz troszke sie przerobilo autek w krotkim zyciu jutro bioze sie za spr rozrzadu tez zdaje mi sie ze to nie to ale robie to dla swietego spokoju :| U mnie nie ma aparatu sa dwie cewki nakladane na swiecei z nich wychodza 2 kable wys napiecia

PostNapisane: 23 kwi 2008, 23:55
przez mazur
Ustawienie rozrządu(silnik ZL-taki masz??):

Obrazek

PostNapisane: 24 kwi 2008, 09:03
przez arielekb
kurna nie wiem czy to jest ZL nie mam pojecia jakie ma oznaczenie ten motor to jest 323f BJ 1.5 16v 99r silnik z 2 cewkami jesli to pomoze

PostNapisane: 24 kwi 2008, 10:06
przez Mako
jest to silnik ZL

PostNapisane: 24 kwi 2008, 10:08
przez Mako
.....

PostNapisane: 19 kwi 2009, 21:02
przez arielekb
Troche pozno ale lepiiej niz wcale. Silnik nie mial cisnienia na 2 garach

Re: nie chodzi na wszystkie cylindry

PostNapisane: 20 lut 2010, 22:30
przez Wochna
Miałem identyczny problem. U mnie okazało się, że były to luźne kable na cewce. A teraz pytanko jeździłam tak na dwóch cylindrach około miesiąca zanim mi to zrobiono. Oczywiście nie cały czas. Po prostu podczas jazdy coś mi rozłączało i jechałem na dwóch.

Co przez taką nieumyślność mogło się uszkodzić?

Mam mazdę protege 5 2.0 16v

Pozdrawiam

Re: nie chodzi na wszystkie cylindry

PostNapisane: 21 lut 2010, 10:34
przez Jacekm_
Pierwszy to katalizator na pewno dostał po d**ie

Re: nie chodzi na wszystkie cylindry

PostNapisane: 21 lut 2010, 13:50
przez Wochna
Mam nadzieje, że tylko to. W sumie żadnych problemów nie mam.
Ale póki co to można na takim katalizatorze jeździć? Nie będzie to wpływać na wieksze zużycie paliwa?