Regulacja zaworów – nie ma chętnych :)

Szanowni Panowie,
Mam do opowiedzenia taką małą historyjkę. Ponad rok temu kupiłem swój pierwszy samochód, Mazdę 323F BJ rocznik 99, z silnikiem 1.5 zasilany LPG. Tu pochwalę silnik (przebieg 131k w momencie zakupu teraz 150k) który jeździł na przeskoczonym rozrządzie (nie wiadomo ile kilometrów tak zrobił), strasznie nim telepało, wymiana rozrządu i jest super. wytrzymała bestia. Teraz do rzeczy, wiem że trzeba przynajmniej zajrzeć do zaworów. Regulacja pewnie też będzie konieczna patrząc na przebieg i przeżycia tego motoru (przeskoczony rozrząd). I teraz w czym tkwi problem. Nikt nie chce się tego podjąć, bo dużo czasu, bo nieopłacalne, bo wałki rozrządu trzeba zdejmować itp itd. Więc proszę was szanowni fanatycy Mazdy o polecenie mi fachowca który jednak chciałby dać trochę swojego serca w tą maszynę, najlepiej rejon Trójmiasta i okolic. Dzięki
Mam do opowiedzenia taką małą historyjkę. Ponad rok temu kupiłem swój pierwszy samochód, Mazdę 323F BJ rocznik 99, z silnikiem 1.5 zasilany LPG. Tu pochwalę silnik (przebieg 131k w momencie zakupu teraz 150k) który jeździł na przeskoczonym rozrządzie (nie wiadomo ile kilometrów tak zrobił), strasznie nim telepało, wymiana rozrządu i jest super. wytrzymała bestia. Teraz do rzeczy, wiem że trzeba przynajmniej zajrzeć do zaworów. Regulacja pewnie też będzie konieczna patrząc na przebieg i przeżycia tego motoru (przeskoczony rozrząd). I teraz w czym tkwi problem. Nikt nie chce się tego podjąć, bo dużo czasu, bo nieopłacalne, bo wałki rozrządu trzeba zdejmować itp itd. Więc proszę was szanowni fanatycy Mazdy o polecenie mi fachowca który jednak chciałby dać trochę swojego serca w tą maszynę, najlepiej rejon Trójmiasta i okolic. Dzięki