Zerwany pasek klinowy i jego konsekwencje

Witam
W trakcie jazdy (80 km/h) doszło do zerwania paska klinowego (do alternatora), automatycznie temp. silnika się podniosła, przejechałem 2 km pod dom, i odstawiłem auto. Po 3 dniach wymieniłem dwa paski, silnik pracuje tak samo jak przed awarią, ale temperatura silnika dalej rośnie, a z nawiewu wieje zimnym powietrzem.
Co Waszym zdaniem mogło zostać uszkodzone ? Ja na tą chwile obstawiam pompę wody, poza tym czy jest możliwość wymiany samej pompy bez ruszania rozrządu? silnik 1,5 16V.
z góry dzięki za podpowiedzi
W trakcie jazdy (80 km/h) doszło do zerwania paska klinowego (do alternatora), automatycznie temp. silnika się podniosła, przejechałem 2 km pod dom, i odstawiłem auto. Po 3 dniach wymieniłem dwa paski, silnik pracuje tak samo jak przed awarią, ale temperatura silnika dalej rośnie, a z nawiewu wieje zimnym powietrzem.
Co Waszym zdaniem mogło zostać uszkodzone ? Ja na tą chwile obstawiam pompę wody, poza tym czy jest możliwość wymiany samej pompy bez ruszania rozrządu? silnik 1,5 16V.
z góry dzięki za podpowiedzi