Witam
W trakcie jazdy (80 km/h) doszło do zerwania paska klinowego (do alternatora), automatycznie temp. silnika się podniosła, przejechałem 2 km pod dom, i odstawiłem auto. Po 3 dniach wymieniłem dwa paski, silnik pracuje tak samo jak przed awarią, ale temperatura silnika dalej rośnie, a z nawiewu wieje zimnym powietrzem.
Co Waszym zdaniem mogło zostać uszkodzone ? Ja na tą chwile obstawiam pompę wody, poza tym czy jest możliwość wymiany samej pompy bez ruszania rozrządu? silnik 1,5 16V.
z góry dzięki za podpowiedzi
Zerwany pasek klinowy i jego konsekwencje
Strona 1 z 1
Nie ma możliwości bez zdejmowania rozrządu. Podejrzewam termostat.
Witam ponownie
Andrzej414 dzięki za info. Na szczęście pompa wody i termostat nie uległy uszkodzeniu, przyczyną okazał się dziurawy przewód wychodzący z górnej części chłodnicy, po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy.
Andrzej414 dzięki za info. Na szczęście pompa wody i termostat nie uległy uszkodzeniu, przyczyną okazał się dziurawy przewód wychodzący z górnej części chłodnicy, po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy.
- Od: 31 lip 2014, 20:50
- Posty: 4
- Skąd: Sląsk
- Auto: Jest:
mazda 323f BJ
Było:
mazda 323c BA
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości