Strona 1 z 1

Piszczący pasek

PostNapisane: 3 mar 2017, 21:27
przez mazi_zmc
Witam

Mam pytanie odnośnie pasków. Chcę je wymienić po otworzeniu maski dostrzegłem 1 na którym było 4pk1005 i ten chciałem wymienić dziś dostrzegłem drugi 4pk885 więc wymienię 2 :) Pytanie który za co odpowiada i czy można założyć 4pk1003 tak gość w sklepie mi powiedział bo nie miał 4pk1005

PostNapisane: 4 mar 2017, 23:57
przez tomeczek333
4pk1005 jest od sprężarki klimy i pompy wspomagania. Ten drugi od alternatora i pompy wody. 4pk1003 powinien pasować, producenci pasków zalecają różnie 4pk1000 i 4pk1005. Jest to na tyle nieznacząca różnica że na nic nie wpływa i da się odpowiednio napiąć pasek.

Re: Piszczący pasek

PostNapisane: 4 cze 2019, 21:41
przez mazi_zmc
Odpowiedz na rozwiązanie szukałem różnych pasków alternator dawali na badanie :) Odpowiednie napięcie paska rozwiązało problem :)

PostNapisane: 10 cze 2019, 12:45
przez TiGRA200SX
Pany gdzie może być problem z piszczącym paskiem (klima /wspoma)? skończył mi się naciąg. (!) Tak... nie mam możliwości mocniej naciągnąć pasek. Śruby naciągu nowe z ASO. PASEK NOWY 4PK1000. Macie jakiś pomysł? Pasek kwiczy jak tylko włączę klimę. Kółko kompresora wyślizgane? :| :| :| :|