Piszczący pasek

Postprzez mazi_zmc » 3 mar 2017, 21:27

Witam

Mam pytanie odnośnie pasków. Chcę je wymienić po otworzeniu maski dostrzegłem 1 na którym było 4pk1005 i ten chciałem wymienić dziś dostrzegłem drugi 4pk885 więc wymienię 2 :) Pytanie który za co odpowiada i czy można założyć 4pk1003 tak gość w sklepie mi powiedział bo nie miał 4pk1005
Początkujący
 
Od: 24 lis 2016, 15:00
Posty: 9
Auto: mazda 323f 1.6 2001r

Postprzez tomeczek333 » 4 mar 2017, 23:57

4pk1005 jest od sprężarki klimy i pompy wspomagania. Ten drugi od alternatora i pompy wody. 4pk1003 powinien pasować, producenci pasków zalecają różnie 4pk1000 i 4pk1005. Jest to na tyle nieznacząca różnica że na nic nie wpływa i da się odpowiednio napiąć pasek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2015, 13:36
Posty: 118 (0/1)
Skąd: Koźmin Wlkp.
Auto: Mazda MX-3 KL 96r
Mazda 626 KL 94r
Renault Megane 2.0 16v 03r.

Postprzez mazi_zmc » 4 cze 2019, 21:41

Odpowiedz na rozwiązanie szukałem różnych pasków alternator dawali na badanie :) Odpowiednie napięcie paska rozwiązało problem :)
Początkujący
 
Od: 24 lis 2016, 15:00
Posty: 9
Auto: mazda 323f 1.6 2001r

Postprzez TiGRA200SX » 10 cze 2019, 12:45

Pany gdzie może być problem z piszczącym paskiem (klima /wspoma)? skończył mi się naciąg. (!) Tak... nie mam możliwości mocniej naciągnąć pasek. Śruby naciągu nowe z ASO. PASEK NOWY 4PK1000. Macie jakiś pomysł? Pasek kwiczy jak tylko włączę klimę. Kółko kompresora wyślizgane? :| :| :| :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2017, 14:14
Posty: 126 (2/9)
Auto: '02 323F BJ 1,6 16V ZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323