cewka zapłonowa

Witam.
Jakiś czas temu pojawił mi się problem z kontrolką ,,check engine" i czasami od wielkiego dzwonu przy zmianie z 2 na 3 lekko szarpnęło silnikiem jakby utracił na chwilę moc. postanowiłem kupić nową cewkę i ja zamienić aby sprawdzić czy to wina cewki. Po przejechaniu na nowej cewce ok 40 km , silnik rozgrzany , rozpędzanie samochodu po redukcji prędkości silnik stracił moc i kontrolka check engine zaczęła migać – efekt wypadanie zapłonu. Po wyłączeniu go i ponownym uruchomieniu odpalił i normalnie sie zachowywał – dojechałem do warsztatu i diagnoza taka jak wyżej napisałem ,,wypadanie zapłonu . Zamieniliśmy na poprzednią cewkę i gra jak wcześniej. Problem jest w tym że chciałbym sprawdzić tą nową cewkę czy jest oki bo mogę ja oddać w ramach gwarancji . Jeżeli możecie podpowiedzcie mi jaka wartość powinna mi wyskoczyć na multimetrze w omach i jak poprawnie ja zmierzyc ( ma 3 piny do kostki).
Dopisano 30 gru 2016, 10:49:
Znalazłem w necie (mam nadzieję ze do 1,6 też te same parametry)
ZM 8.0—12.0 kilohms
FS 7.2—10.8 kilohms
Jednak jeszcze pofatyguje się do elektomechanika zobaczymy co on mi powie i poinformuję was.
Jakiś czas temu pojawił mi się problem z kontrolką ,,check engine" i czasami od wielkiego dzwonu przy zmianie z 2 na 3 lekko szarpnęło silnikiem jakby utracił na chwilę moc. postanowiłem kupić nową cewkę i ja zamienić aby sprawdzić czy to wina cewki. Po przejechaniu na nowej cewce ok 40 km , silnik rozgrzany , rozpędzanie samochodu po redukcji prędkości silnik stracił moc i kontrolka check engine zaczęła migać – efekt wypadanie zapłonu. Po wyłączeniu go i ponownym uruchomieniu odpalił i normalnie sie zachowywał – dojechałem do warsztatu i diagnoza taka jak wyżej napisałem ,,wypadanie zapłonu . Zamieniliśmy na poprzednią cewkę i gra jak wcześniej. Problem jest w tym że chciałbym sprawdzić tą nową cewkę czy jest oki bo mogę ja oddać w ramach gwarancji . Jeżeli możecie podpowiedzcie mi jaka wartość powinna mi wyskoczyć na multimetrze w omach i jak poprawnie ja zmierzyc ( ma 3 piny do kostki).
Dopisano 30 gru 2016, 10:49:
Znalazłem w necie (mam nadzieję ze do 1,6 też te same parametry)
ZM 8.0—12.0 kilohms
FS 7.2—10.8 kilohms
Jednak jeszcze pofatyguje się do elektomechanika zobaczymy co on mi powie i poinformuję was.