Strona 1 z 1

323f bj 1.5 16v długo stukało chyba w silniku teraz stuka głośniej i gaśnie po wciśnieciu sprzegła..

PostNapisane: 1 wrz 2016, 07:25
przez Shiron
No to sie doigrałem...
Od dawna oświecała mi sie kontrolka z cisnienia oleju, ale jak to zawsze u mnie stwierdziłem jest czas... Autem jeździłem może raz na tydzień (drugie auto na dojazd do pracy, ale na codzień jeżdżę rowerem)... Od jakiegoś czasu coś się tarabaniło gdzieś pod klapą... Dzisiaj dźwięk się zmienił... Na gorsze niestety, a dodatkowo auto gaśnie i jest słabsze, dużo słabsze... Wiem, wiem, teraz to usłysze, że głupi, itp... Ale zanim skrytykujesz, a posiadasz wiedze na temat silników to daj znać czy lepiej wymieniać silnik na ten sam model czy np. wziąść 2.0 czy może remontować... Jeśli ktoś dysponuje odpowiednią wiedzą na temat kosztów to przybliżony kosztorys też mile widziany... Może podeślecie jakieś poradniki na temat wymiany silnika ;)

Pozdrawia sierota która zajechała Mazdę...

PostNapisane: 6 wrz 2016, 21:05
przez Bolsblue
Nie masz pojęcia o diagnostyce silnika ,jeździsz bez ciśnienia oleju a chcesz się brać za swapa lub wymianę.
Ty tak na serio czy mechanikowi chcesz poradnik wydrukować co i jak.
Weźmiesz 2.0 i tez okaże się kupą i co wtedy? Odeślesz pocztą?
W 1000zł może się zamkniesz jak masz mechaniora po znajomości.
pozdawiam

PostNapisane: 6 wrz 2016, 21:16
przez amil112
Shiron napisał(a):No to sie doigrałem...
Od dawna oświecała mi sie kontrolka z cisnienia oleju, ale jak to zawsze u mnie stwierdziłem jest czas...


Wiem że w silnikach BMW była reguła, że jak świeci kontrolka ciśnienia oleju i gaśnie po dodaniu gazu to panewki mówią baj-baj. Poza tym swap z 1.5 na 2.0 to nie tylko wymiana, jak np. żarówki – do tego pewnie trzeba doliczyć inną skrzynię, elektrykę etc. Jeśli tak to po prostu kup 1.5 i będzie bez problemów...