Panowie takie szybkie pytanie.Wyjmował ktoś alternator w 323f bj 1.6 2002? Czy są jakieś trudności do napotkania po drodze podczas demontażu w celu wymiany łożysk i szczotek?
Dopisano 15 kwi 2015, 13:33:
Nikt nie wyjmował lub nie dawał mechanikowi do roboty? Dziwne
Alternator
Strona 1 z 1
Czy możesz opisać w jaki sposób wyjmowałeś altka?
Może mnie czeka to samo...
Gdybyś miał jakieś zdjęcia, to fajnie byłoby gdybyś wkleił
Może mnie czeka to samo...
Gdybyś miał jakieś zdjęcia, to fajnie byłoby gdybyś wkleił
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Jak jest u was z rolką alternatora po zdjęciu paska czy obraca się lekko ?
W moim przypadku rolka alternatora obraca się wolniej od koła pompy wody , pompa obróci się kręcąc ręką kilka razy o alternator stawia opór .
Na rolce nie ma luzu , pasek nie piszczy ,łożyska nie hałasują .
W moim przypadku rolka alternatora obraca się wolniej od koła pompy wody , pompa obróci się kręcąc ręką kilka razy o alternator stawia opór .
Na rolce nie ma luzu , pasek nie piszczy ,łożyska nie hałasują .
- Od: 12 kwi 2011, 14:58
- Posty: 63
- Skąd: Lublin
- Auto: M5 CR LF 2010r/LPG
Była 323f BJ 1.6 2002r/LPG
pisząc"rolka alternatora" masz na myśli kółko pasowe alternatora?
Jeśli tak, to kręcąc kółkiem pasowym wprawiasz w ruch wirnik alternatora.Wirnik jest na 2 łożyskach dodatkowo hamowany szczotkami regulatora napięcia.
Z tej racji(szczotki dociskane do pierścieni wirnika) wirnik alternatora może w przypadku kręcenia sprawiać wrażenie "opornego".
Tylko Ty możesz odpowiedzieć sobie na pytania, czy wirnik obraca się ze zbyt dużym oporem. Ty albo osoba, której pokażesz alternator..
Jeśli tak, to kręcąc kółkiem pasowym wprawiasz w ruch wirnik alternatora.Wirnik jest na 2 łożyskach dodatkowo hamowany szczotkami regulatora napięcia.
Z tej racji(szczotki dociskane do pierścieni wirnika) wirnik alternatora może w przypadku kręcenia sprawiać wrażenie "opornego".
Tylko Ty możesz odpowiedzieć sobie na pytania, czy wirnik obraca się ze zbyt dużym oporem. Ty albo osoba, której pokażesz alternator..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Muunek dostep z kanalu sie przyda, zrzucasz pasek, odpinasz śrubę do regulacji naciągu, odkręcasz tą na dole i alternator w rękach, jak nie masz lpg czyli reduktora przy podszybiu z lewej strony to wyjdzie górą, u mnie niestety musialem odpinać rury wydechowe i dołem.
Wysłane z mojego NEXT
Wysłane z mojego NEXT
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Może mnie czeka to samo...
ale nie spieszno mi do tego...
Na razie wszystko gra – po wymianie akumulatora jest lepiej, więc może poprzedni akumulator już umierał.
Z drugiej strony, gdyby ktoś wyciągał, to mała fotorelacja nie zaśmieciłaby serwera.. Kazdemu by się przydała..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Ja niestety robiłem to po prawie ciemku i na szybko, nie miałem czasu na foto...
Wysłane z mojego NEXT
Wysłane z mojego NEXT
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości