Strona 1 z 1

jaki czas wtrysku wtryskiwaczy PB w silniku 1,6

PostNapisane: 14 kwi 2015, 09:42
przez zadra
Witam.
Czy dysponuje ktoś informacją jakie są czasu wtrysku podczas pracy na obrotach jałowych przy rozgrzanym silniku 1,6 w poliftowej mazdzie 323f?
Podczas regulacji inst gazowej na jałowych obrotach na komputerze wyświetla mi czasy około 3,6ms na wtrysku PB a wydaje mi się,że po zakupie i kontroli czasy te oscylowały w okolicy 2,8ms.
Może ktoś miał okazję sprawdzić i pamięta jak to wygląda?

PostNapisane: 14 kwi 2015, 16:26
przez xedos1972
zależy od ustawionych obrotów silnika ,ale u mnie też tak jest na wolnych .podczas jazdy schodzą niżej do 2ms

PostNapisane: 14 kwi 2015, 18:22
przez tinek
jak chcesz mogę Ci pełne odczyty z mojej przesłać, ale z tego co pamiętam to na biegu jałowym w zależności od obciążenia jest 3,5-4,5ms

z lpg może być różnie w zależności od wystrojenia, zawsze jest margines błędu i korekty ecu sobie z tym radzą

PostNapisane: 14 kwi 2015, 19:01
przez zadra
z lpg może być różnie w zależności od wystrojenia

Oczywiście, wiem, ale sterownik lpg bierze pod uwagę czasy wtrysków PB, a mój ma dodatkowo możliwość zwiększania tych czasów w przypadku zbyt niskich czasów wtryskiwaczy lpg grożących zubożeniem mieszanki(podczas regulacji można nadpisać własne korekty i przekroczyć granice bezpieczne dla silnika).Właśnie nie byłem pewnien, czy mi czasami nie zwiększył tych czasów bo pamiętam,że na początku było coś koło 2,8ms.
Jeśli czasy u Was są w granicy 3,6ms, to znaczy,że u mnie jest ok.

na biegu jałowym w zależności od obciążenia jest 3,5-4,5ms

Własciwie, to na obrotach jałowych nie powinno być żadnego obciążenia, czyba,że weźmiemy pod uwagę odbiorniki elektryczne..

PostNapisane: 14 kwi 2015, 20:37
przez tinek
muunek napisał(a):Oczywiście, wiem, ale sterownik lpg bierze pod uwagę czasy wtrysków PB, a mój ma dodatkowo możliwość zwiększania tych czasów w przypadku zbyt niskich czasów wtryskiwaczy lpg grożących zubożeniem mieszanki(podczas regulacji można nadpisać własne korekty i przekroczyć granice bezpieczne dla silnika

jak będzie za mało albo za dużo to ecu zmieni sobie korektę ltft i dalej będzie bezpiecznie aż się nie skończy zakres korekty i wywali checka, dlatego lepiej opierać się o korekty a nie czasy wtrysków, na które składa się kilka innych parametrów

jakie masz wtryski i sterownik?

muunek napisał(a):Własciwie, to na obrotach jałowych nie powinno być żadnego obciążenia, czyba, że weźmiemy pod uwagę odbiorniki elektryczne..

+ klima, wspomaganie

PostNapisane: 14 kwi 2015, 23:06
przez zadra
+ klima, wspomaganie

chyba wszyscy wiemy o co chodzi, więc nie ma się o co spierać.
równie dobrze moglibyśmy skrzynię biegów rozłączać aby opory wewnętrzne omijać.. ;)

Lovato smart wtryski JP