Witam.
Czy dysponuje ktoś informacją jakie są czasu wtrysku podczas pracy na obrotach jałowych przy rozgrzanym silniku 1,6 w poliftowej mazdzie 323f?
Podczas regulacji inst gazowej na jałowych obrotach na komputerze wyświetla mi czasy około 3,6ms na wtrysku PB a wydaje mi się,że po zakupie i kontroli czasy te oscylowały w okolicy 2,8ms.
Może ktoś miał okazję sprawdzić i pamięta jak to wygląda?
jaki czas wtrysku wtryskiwaczy PB w silniku 1,6
Strona 1 z 1
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
jak chcesz mogę Ci pełne odczyty z mojej przesłać, ale z tego co pamiętam to na biegu jałowym w zależności od obciążenia jest 3,5-4,5ms
z lpg może być różnie w zależności od wystrojenia, zawsze jest margines błędu i korekty ecu sobie z tym radzą
z lpg może być różnie w zależności od wystrojenia, zawsze jest margines błędu i korekty ecu sobie z tym radzą
z lpg może być różnie w zależności od wystrojenia
Oczywiście, wiem, ale sterownik lpg bierze pod uwagę czasy wtrysków PB, a mój ma dodatkowo możliwość zwiększania tych czasów w przypadku zbyt niskich czasów wtryskiwaczy lpg grożących zubożeniem mieszanki(podczas regulacji można nadpisać własne korekty i przekroczyć granice bezpieczne dla silnika).Właśnie nie byłem pewnien, czy mi czasami nie zwiększył tych czasów bo pamiętam,że na początku było coś koło 2,8ms.
Jeśli czasy u Was są w granicy 3,6ms, to znaczy,że u mnie jest ok.
na biegu jałowym w zależności od obciążenia jest 3,5-4,5ms
Własciwie, to na obrotach jałowych nie powinno być żadnego obciążenia, czyba,że weźmiemy pod uwagę odbiorniki elektryczne..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
muunek napisał(a):Oczywiście, wiem, ale sterownik lpg bierze pod uwagę czasy wtrysków PB, a mój ma dodatkowo możliwość zwiększania tych czasów w przypadku zbyt niskich czasów wtryskiwaczy lpg grożących zubożeniem mieszanki(podczas regulacji można nadpisać własne korekty i przekroczyć granice bezpieczne dla silnika
jak będzie za mało albo za dużo to ecu zmieni sobie korektę ltft i dalej będzie bezpiecznie aż się nie skończy zakres korekty i wywali checka, dlatego lepiej opierać się o korekty a nie czasy wtrysków, na które składa się kilka innych parametrów
jakie masz wtryski i sterownik?
muunek napisał(a):Własciwie, to na obrotach jałowych nie powinno być żadnego obciążenia, czyba, że weźmiemy pod uwagę odbiorniki elektryczne..
+ klima, wspomaganie
+ klima, wspomaganie
chyba wszyscy wiemy o co chodzi, więc nie ma się o co spierać.
równie dobrze moglibyśmy skrzynię biegów rozłączać aby opory wewnętrzne omijać..
Lovato smart wtryski JP
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość