podwyższone obroty, detonacje w dolocie

Dopadły mnie dwa problemy:
1. podwyższone obroty na luzie, przy schodzeniu z wyższych obrotów przy zmianie biegów zawisanie w okolicy 2-2,5krpm, czasami potrafi podbić z niskich obrotów przy podjeżdżaniu na półsprzegle... – znalazłem, na forum, że to może być wina niskiego stanu płynu chłodniczego – faktycznie było go mało, ale po dolaniu brak zmian.
2. podczas manewrów na półsprzęgle i kręceniu kierownicy w dolocie słychać jakby detonacje (pojedyncze, nierównomierne, głuche stuki), nie wiem czy ma to jakiś jakiś związek z problemem nr 1.
Oba problemy występują na benzynie i lpg, błędów nie ma, lpg wystrojone w miarę dobrze, brak problemów z mocą, reset ecu zrobiony.
Ma ktoś pomysły?
pozdro!
1. podwyższone obroty na luzie, przy schodzeniu z wyższych obrotów przy zmianie biegów zawisanie w okolicy 2-2,5krpm, czasami potrafi podbić z niskich obrotów przy podjeżdżaniu na półsprzegle... – znalazłem, na forum, że to może być wina niskiego stanu płynu chłodniczego – faktycznie było go mało, ale po dolaniu brak zmian.
2. podczas manewrów na półsprzęgle i kręceniu kierownicy w dolocie słychać jakby detonacje (pojedyncze, nierównomierne, głuche stuki), nie wiem czy ma to jakiś jakiś związek z problemem nr 1.
Oba problemy występują na benzynie i lpg, błędów nie ma, lpg wystrojone w miarę dobrze, brak problemów z mocą, reset ecu zrobiony.
Ma ktoś pomysły?
pozdro!