Strona 1 z 1

Problem z odpalaniem po wymianie filtra paliwa

PostNapisane: 26 maja 2013, 10:30
przez use1983
Witam niedawno wymieniłem filtr paliwa wzorując się na zamieszczonej tu kiedyś fotorelacji i od tego czasu mam problem z odpalaniem silnika szczególnie po nocy kiedy jest zimny muszę trochę pokręcić żeby zaskoczył nie wiem czy może to być przyczyną nieszczelności i dostającego się powietrza ale jak to zdiagnozować i gdzie ta nieszczelność może występować dodam że jak już odpali to jeździ bez problemu silnik pracuje normalnie bez żadnych problemów proszę o pomoc :(

Odp: Problem z odpalaniem po wymianie filtra paliwa

PostNapisane: 27 maja 2013, 20:45
przez gik
No skoro przed było ok, a teraz nie to znaczy że trzeba jeszcze raz to rozebrac, może nie założyłeś uszczelki albo się podwinęła

Wysłane z mojego HTC Vision

Re: Problem z odpalaniem po wymianie filtra paliwa

PostNapisane: 4 cze 2013, 10:35
przez use1983
Witam znalazłem właśnie chwilę czasu i rozebrałem wszystko jeszcze raz upewniając sie że uszczelki są poprawnie założone i dalej nic tak samo jak było muszę troszkę pokręcić żeby silnik zaskoczył tak jakby układ był zapowietrzony i właśnie nie wiem czy układ powinno się odpowietrzyć po wymianie filtra jak tak to w jaki sposób. Mam takie wrażenie że po kazdym zgaszeniu silnika i dłuższym postoju paliwo po prostu ucieka z filtra i musze go pokręcić żeby pompka ponownie napełniła go i wtedy zaskakuje i tak jak wcześniej jak juz odpali to nie ma żadnych problemów w jeździe nawet dluższe trasy?????:( :(

PostNapisane: 4 cze 2013, 11:42
przez gik
Nie wiem jak to tutaj jest zrobione, ale w mondelcu (td) mojego szwagra działo się tak gdy zepsuł się zaworek zwrotny i puszczał paliwo z powrotem do baku, ja przy samym filtrze (filtr w mondelcu znajduje się przy silniku) założyłem dodatkowy zaworek zwrotny, tak aby paliwo nie uciekało do baku i pomogło.

Tutaj to szczerze nawet nie wiem gdzie jest filtr paliwa hehe nie interesowałem się jeszcze

Re: Problem z odpalaniem po wymianie filtra paliwa

PostNapisane: 4 cze 2013, 12:18
przez use1983
Protege 030.jpg
Hm filtr paliwa znajduje sie w zbiorniku i jest połączony razem z pompką paliwa co do tych zaworków zwrotnych to nie wiem mogłem cos po drodze uszkodzić przy wypinaniu przewodów paliwowych ale nie wydaje mi sie nie wiem zgłupiałem już <glupek2>

viewtopic.php?f=463&t=149219

Tu jest cała fotorelacja na ktorej sie wzorowałem tylko że u mnie zapięcia przewodów są trochę inne takie jak na zdjeciu wyżej