Uszczelka pod głowicą

Witam, czytam i czytam i tak dla upewnienia zapytam:
ubytek płynu chłodniczego + bąble w zbiorniczku + płyn chłodniczy w oleju (stanowczo za dużo) zawsze = wymiana uszczelki czy może być coś innego gorszego??
Wczoraj wracając z pracy jadę, patrzę temp na max – więc stop, podnoszę machę i wywala płyn z zbiorniczka. Czekam 30min dolewam jakieś 400ml płynu (tak by było pośrodku) i jadę na parking pod mieszkanie. (W ciągu 1,5 km temp zdążyła wrócić do max ale zdążyłem zaparkować)
Dziś do auta na oględziny (liczyłem na termostat), płynu ubyło (być może znów wywaliło wczoraj), na bagnecie oleju za dużo i rozcieńczony (wymieniałem jakieś 3 tyg temu) i bąble powietrza w zbiorniczku.
Termostat raczej sprawny, madzia grzeje, chłodnica i węże też ciepłe, wentylator się załącza. Temp na jałowym w normie i nie drgnie.
Co wymieniać i jaki jest średni koszt – gdyż zastanawiam się nad sprzedażą i muszę skalkulować co mi się lepiej opłaca
Niestety trafił mi się lipny egzemplarz i straciłem już cierpliwość do awarii – a naprawdę technicznie był inwestowany i nie żałowałem pieniędzy.
ubytek płynu chłodniczego + bąble w zbiorniczku + płyn chłodniczy w oleju (stanowczo za dużo) zawsze = wymiana uszczelki czy może być coś innego gorszego??
Wczoraj wracając z pracy jadę, patrzę temp na max – więc stop, podnoszę machę i wywala płyn z zbiorniczka. Czekam 30min dolewam jakieś 400ml płynu (tak by było pośrodku) i jadę na parking pod mieszkanie. (W ciągu 1,5 km temp zdążyła wrócić do max ale zdążyłem zaparkować)
Dziś do auta na oględziny (liczyłem na termostat), płynu ubyło (być może znów wywaliło wczoraj), na bagnecie oleju za dużo i rozcieńczony (wymieniałem jakieś 3 tyg temu) i bąble powietrza w zbiorniczku.
Termostat raczej sprawny, madzia grzeje, chłodnica i węże też ciepłe, wentylator się załącza. Temp na jałowym w normie i nie drgnie.
Co wymieniać i jaki jest średni koszt – gdyż zastanawiam się nad sprzedażą i muszę skalkulować co mi się lepiej opłaca
Niestety trafił mi się lipny egzemplarz i straciłem już cierpliwość do awarii – a naprawdę technicznie był inwestowany i nie żałowałem pieniędzy.