Witam
Posiadam Mazde 323F 1.6 98KM z 2001 bezyna.
W piatek mechanik wymienil mi termostat. Wracając do domu na autostradzie zaczolo mi z podmaski dymić. Zatrzymałem sie oczywiście sprawdziłem i leciała "para" z okolicy wiatrak....przyczym na zbioriku i wlocie powietrza było mokro.
Miałem wtedy połowe płynu w zbiorniku.
W sobote juz troszke mniej dymiło jednak płyn zblizył sie do poziomu zero na zbiorniku.
W niedziele płynu było juz poniżej minimum jednak sprawdziłem to przed odpaleniem. Oczywiscie załałem nowym płynem okolo 0,8 l troszke powyzej max.
Po przejechaniu dystansu 30 km i krutkim postoju sprawdziłem poziom plynu.....był poniżej max.
Jak widać gdzieś ucieka tylko niewiem gdzie. Co to może być, przeciek? Nie odpowietrzony układ? Zły termostat?
Wymiana termostatu – ubytek plynu chlodzacego
Strona 1 z 1
zrób tak, odpal samochód i włącz ogrzewanie (bez nawiewu) następnie, otwórz korek chłodnicy i niech chodzi sobie, jak ubędzie to dolać do chłodnicy. Jak sytuacja się ustabilizuje to zakręcić wszystko a w zbiorniczku niech będzie miedzy max a minimum.
obserwuj też czy na łączeniach przewodów nie skrapla się nic.
obserwuj też czy na łączeniach przewodów nie skrapla się nic.
a widać wyciek pod autem ? bo jak nie to nie ma innej opcji jak za mała ilość płynu w układzie i zapowietrzenie, nie może taka ilość uciekać niezauważalnie...
a dalej masz mokro pod maską ?
jak można schrzanić wymianę termostatu ? ... polski mechanik potrafi hihi
a dalej masz mokro pod maską ?
jak można schrzanić wymianę termostatu ? ... polski mechanik potrafi hihi
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości