Odpowietrzanie układu chłodzenia 323BJ 1.5 benzyna z klimą

Wymieniałem dzisiaj płyn chłodniczy, zastanawiam się czy nie ma jakiegoś specjalnego knyfu na jego odpowietrzenie.
– Spuszczałem płyn na ciepłym silniku (otwarty termostat) przez korek znajdujący się po prawej stronie u dołu chłodnicy – nie wiem ile płynu zleciało bo okazało się że wiadro było dziurawe i część wyciekła do kanału
– Nowego płynu weszło prawie 5L (gdzieś czytałem że do 1.5 benzyna wchodzi 6L) ale wiadomo że wszystkiego nigdy się nie spuści.
Poniżej relacja zalewania nowym płynem krok po kroku:
– zalałem pod korek do chłodnicy i do zbiorniczka wyrównawczego do MAX
– po czym odpaliłem silnik i czekałem aż włączy się wentylator – czekałem ponad 20 min ale za cholerę nie chciał się włączyć
– więc zakręciłem korek chłodnicy, zbiornik wyr i pojechałem zrobić małą rundę, może 500m
– gdy wróciłem wentylator w końcu się włączył, odkręciłem korek chłodnicy, zauważyłem że poziom w chłodnicy trochę opadł więc dolałem płynu do pełna.
– później zrobiłem jeszcze rundę jakieś 5 km i poziom był ok – czyli w chłodnicy pod korek i w zbiorniku MAX.
I tu pojawia się pytanie – czy waszym zdaniem układ się odpowietrzył czy może jeszcze coś powinienem z tym zrobić?
– Spuszczałem płyn na ciepłym silniku (otwarty termostat) przez korek znajdujący się po prawej stronie u dołu chłodnicy – nie wiem ile płynu zleciało bo okazało się że wiadro było dziurawe i część wyciekła do kanału
– Nowego płynu weszło prawie 5L (gdzieś czytałem że do 1.5 benzyna wchodzi 6L) ale wiadomo że wszystkiego nigdy się nie spuści.
Poniżej relacja zalewania nowym płynem krok po kroku:
– zalałem pod korek do chłodnicy i do zbiorniczka wyrównawczego do MAX
– po czym odpaliłem silnik i czekałem aż włączy się wentylator – czekałem ponad 20 min ale za cholerę nie chciał się włączyć
– więc zakręciłem korek chłodnicy, zbiornik wyr i pojechałem zrobić małą rundę, może 500m
– gdy wróciłem wentylator w końcu się włączył, odkręciłem korek chłodnicy, zauważyłem że poziom w chłodnicy trochę opadł więc dolałem płynu do pełna.
– później zrobiłem jeszcze rundę jakieś 5 km i poziom był ok – czyli w chłodnicy pod korek i w zbiorniku MAX.
I tu pojawia się pytanie – czy waszym zdaniem układ się odpowietrzył czy może jeszcze coś powinienem z tym zrobić?