Witam mam pytanie jakie wprowadzono zmiany do silnika 1.6 ZM w porównaniu do 1.5 ZL.
Jaka jest jego charakterystyka czym specjalnym się wyróżnia.
Prosił bym o dodanie jak najwięcej informacji na jego temat i technologi w nim wykorzystanej.
Silnik 1.6 ZM charakterystyka opis
Strona 1 z 1
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
Panowie nikt nie posiada żadnych informacji?
Kiedyś jak było jeszcze stara strona i forum to silniki i modele były opisane teraz nic
Kiedyś jak było jeszcze stara strona i forum to silniki i modele były opisane teraz nic
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
- Od: 6 gru 2010, 12:03
- Posty: 6
- Auto: 323F BJ 2003 1.6
Właśnie o takie informacje mi chodzi tu poniżej przetłumaczone.
Europejska wersja silnika ZM ma VICS * (Dlatego kolektor dolotowy wygląda inaczej niż USA ZM-DE).
* VICS (zmienny inercyjny system ładowania):
Poprzez ustawienie odpowiedniej długości rury wlotowej, aby zapewnić równe połączenie par paliwa z powietrzem i optymalizacji ciśnienia powietrza, uzyskuje się maksymalną energię i doskonałe spalanie. Aby zwiększyć moment obrotowy przy wyższych prędkościach. Zasadniczo, to jest jak system zmiennych faz rozrządu (ale nie jest to to samo), pozwala większej ilości powietrza dostać się tak by wyciągnąć jak najwięcej powietrza przy prędkości powyżej 4750 obrotów na minutę, utrzymując w ten sposób krzywą momentu obrotowego na wysokim poziomie.
Specjaliści twierdzą że wewnętrzne zapasy silników ZM są znacznie silniejsze niż silników FS 2.0, więc jeśli masz pieniądze na Turbokit: kup go!Standard transmisji (F25M-R) potrwa około 200WHP.
Europejska wersja silnika ZM ma VICS * (Dlatego kolektor dolotowy wygląda inaczej niż USA ZM-DE).
* VICS (zmienny inercyjny system ładowania):
Poprzez ustawienie odpowiedniej długości rury wlotowej, aby zapewnić równe połączenie par paliwa z powietrzem i optymalizacji ciśnienia powietrza, uzyskuje się maksymalną energię i doskonałe spalanie. Aby zwiększyć moment obrotowy przy wyższych prędkościach. Zasadniczo, to jest jak system zmiennych faz rozrządu (ale nie jest to to samo), pozwala większej ilości powietrza dostać się tak by wyciągnąć jak najwięcej powietrza przy prędkości powyżej 4750 obrotów na minutę, utrzymując w ten sposób krzywą momentu obrotowego na wysokim poziomie.
Specjaliści twierdzą że wewnętrzne zapasy silników ZM są znacznie silniejsze niż silników FS 2.0, więc jeśli masz pieniądze na Turbokit: kup go!Standard transmisji (F25M-R) potrwa około 200WHP.
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość