Strona 1 z 1

Poduszki silnika oraz skrzyni

PostNapisane: 22 lip 2010, 22:42
przez blodziu
Nie mogę znaleźć żadnej konkretnej informacji ile w końcu jest tych poduszek. Jeśli chodzi o silnik to są 4, a przy skrzyni biegów 2 ? U mnie podczas szarpaniem autem słychać głośne piski, drążek zmiany biegów też w tym momencie dziwnie się przemiesza. W serwisie powiedzieli mi, że przydało by się wymienić poduchy. Chcę kupić te części na necie ale nie wiem sam ile dokładnie tych poduszeczek jest bo chciałbym je wymienić wszystkie od razu i czy wystarczy wymiana samych wkładów czy całe z łapami ?

Re: Poduszki silnika oraz skrzyni

PostNapisane: 22 lip 2010, 22:59
przez Borys
Razem 4 szt. – od strony skrzyni, od strony rozrządu oraz po jednej z przodu i z tyłu.

Re: Poduszki silnika oraz skrzyni

PostNapisane: 22 lip 2010, 23:00
przez blodziu
Czyli razem aż 6 sztuk ? I każda inna ?

Re: Poduszki silnika oraz skrzyni

PostNapisane: 23 lip 2010, 18:49
przez kamiler
Witam.

Ja jestem po wymianie od rozrządu i grodzi pomogło a mam pytanie czy ta poduszka znajdująca się pod akumulatorem jest taka sama jak grodzi? Pozdrawiam

Re: Poduszki silnika oraz skrzyni

PostNapisane: 23 lip 2010, 21:09
przez blodziu
kamiler a gdzie kupowałeś poduchy ?

Re: Poduszki silnika oraz skrzyni

PostNapisane: 23 lip 2010, 21:22
przez kamiler
kupiłem w Tedgum przez internet polecam

Re: Poduszki silnika oraz skrzyni

PostNapisane: 23 lip 2010, 21:33
przez blodziu
Właśnie ostatnio u nich sprawdzam to wszystko do BJtki nie dostępne :/ Chyba przedzwonię i spytam czy można to zamówić.

Re: Poduszki silnika oraz skrzyni

PostNapisane: 2 wrz 2010, 11:14
przez zurekk
Czy ktoś wie czy poduszką tylna (od grodzi) w BJ 1.5 pasuje od DiTD?
Pani w Tedgumie powiedziała że mają tylko do DiTD i "że te się sprzedają"

Re: Poduszki silnika oraz skrzyni

PostNapisane: 16 paź 2010, 11:16
przez Art310
Wkład napewno jest taki sam,chociaż wydaje mi sie że sztywniejszy jest w DID bo taki założyłem teraz do swojej benzynki.Pozdrawiam.

Re: Poduszki silnika oraz skrzyni

PostNapisane: 18 cze 2017, 01:25
przez Zoomi
Co niektórzy są już zapewne po wymianie poduszki silnika od strony ściany grodziowej zatem czy mógłbym prosić o jakieś wskazówki jak się do tej poduszki dobrać by ją wykręcić? Przy silniku ZM 1.6 jest chyba jeszcze ciaśniej pod maską z tej strony (spiralny dolot powietrza) niż w DITD więc głównie proszę o odpowiedź posiadaczy silnika ZM (1.6) i ZL (1.5), chyba że ktoś po prostu wie jak w tym konkretnym przypadku to także chętnie "posłucham" :) Mniej więcej chodzi mi o to co koniecznie trzeba będzie zdemontować oraz od której strony się dostać do śrub mocujących poduszkę. Z góry dziękuję.

Dopisano niedziela, 18 czerwca 2017, 22:23:

Generalnie największy problem z tą poduszką mam jak poluzować cholerny wspornik wiązki elektrycznej na ścianie grodziowej blokujący dostęp do górnych nakrętek mocujących poduszkę.

Jedną z nakrętek wspornika wiązki (górną) odkręciłem zestawem kilku przedłużek + nasadka 10mm ale dolnej za cholerę nie mogę podejść. Niektórzy podobno dolną szpilkę gwintowaną urywają nawet ale jak by nie uszkodzić wiązki elektrycznej bądź sąsiednich węży gumowych i rurek. Poradzi ktoś?