Co niektórzy są już zapewne po wymianie poduszki silnika od strony ściany grodziowej zatem czy mógłbym prosić o jakieś wskazówki jak się do tej poduszki dobrać by ją wykręcić? Przy silniku ZM 1.6 jest chyba jeszcze ciaśniej pod maską z tej strony (spiralny dolot powietrza) niż w DITD więc głównie proszę o odpowiedź posiadaczy silnika ZM (1.6) i ZL (1.5), chyba że ktoś po prostu wie jak w tym konkretnym przypadku to także chętnie "posłucham"

Mniej więcej chodzi mi o to co koniecznie trzeba będzie zdemontować oraz od której strony się dostać do śrub mocujących poduszkę. Z góry dziękuję.
Dopisano niedziela, 18 czerwca 2017, 22:23:Generalnie największy problem z tą poduszką mam jak poluzować cholerny wspornik wiązki elektrycznej na ścianie grodziowej blokujący dostęp do górnych nakrętek mocujących poduszkę.
Jedną z nakrętek wspornika wiązki (górną) odkręciłem zestawem kilku przedłużek + nasadka 10mm ale dolnej za cholerę nie mogę podejść. Niektórzy podobno dolną szpilkę gwintowaną urywają nawet ale jak by nie uszkodzić wiązki elektrycznej bądź sąsiednich węży gumowych i rurek. Poradzi ktoś?